‌رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فلاورجان:

خدمت در مدارس شاهد یک خدمت ویژه و خاص است

فلاورجان (پانا) - رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فلاورجان گفت خدمت در مدارس شاهد یک خدمت ویژه و خاص است، زیرا در این‌گونه مدارس فرزندان و یادگاران شهدا و جانبازان و کسانی که با ایثار جان، دین خود را به انقلاب ادا کردند به‌عنوان امانت هستند و باید به مشکلات این عزیزان رسیدگی شود.

کد مطلب: ۱۳۱۶۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
خدمت در مدارس شاهد یک خدمت ویژه و خاص است

جلسه ستاد شاهد شهرستان فلاورجان با حضور حسینعلی امینی، مدیرآموزش و پرورش فلاورجان، علی معطری، رئیس اداره بنیادشهید و امور ایثارگران، مدیران مدارس شاهد و دیگر اعضا به میزبانی دبیرستان شاهد ارشاد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مدیر آموزش و پرورش مدارس شاهد را نماد و سمبل دیگر مدارس دانست و اظهار کرد: دانش آموزان شاهد و ایثارگر به‌ عنوان یادگار جهادگران دوران دفاع مقدس هستند. خود شهدا نیز الگو و اسوه جامعه بودند و امیدواریم دانش آموزان، رهرو مسیر مقدس شهدا باشند.

وی همچنین به اهمیت نماز جماعت در مدارس اشاره کرد و افزود: باتوجه به حضوری شدن مدارس و اهمیت نماز جماعت در مدارس این انتظار می‌رود که نماز جماعت در کلیه مدارس بویژه مدارس شاهد برگزار شود.

در ادامه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فلاورجان بیان کرد: خدمت در مدارس شاهد یک خدمت ویژه و خاص است، زیرا در اینگونه مدارس فرزندان شهدا، یادگاران شهدا و جانبازان و کسانی که با ایثار جانشان، دین خود را به انقلاب ادا کردند به عنوان امانت در دست ما هستند و باید به مشکلات این عزیزان رسیدگی شود.

در ادامه جلسه، ضمن پیگیری مصوبات جلسه قبل پیرامون طرح پراکنده، مشکلات ثبت نام دانش‌آموزان شاهد، اردوهای دانش آموزی در قالب سبک زندگی و تربیتی بحث و تبادل نظر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار