فرماندار اسلامشهر:

عصاره آموزش و پرورش تربیت است

اسلامشهر(پانا) - فرماندار اسلامشهر درمراسم رونمایی از دومین پوستر بخش کتاب عهدواره «چله مهدویت» عصاره آموزش و پرورش را تربیت دانست و گفت جوانان ما در بسیاری از موارد از جمله اردوهای راهیان نور و راهپیمایی اربعین حسینی علاقه خود را به جمهوری اسلامی نشان دادند و ما به این نسل مدیون هستیم.

کد مطلب: ۱۳۱۵۰۰۱
لینک کوتاه کپی شد
عصاره آموزش و پرورش تربیت است

حسین حبیبی، فرماندار اسلامشهر در مراسم رونمایی از دومین پوستر بخش کتاب عهدواره چله مهدویت که در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه برگزارشد، در سخنانی با اشاره به مسائل اخیر در جامعه اظهار کرد: دشمن مردم ایران را هدف قرار داده و باور داریم که هیچ گروهی از جمله اقلیت‌های مذهبی توهین به کتاب قرآن کریم و پرچم کشور ایران را قبول ندارند.

وی بیان کرد: دشمن با اینکه می‌داند پیشرفت علمی دانش‌آموزان و دانشجویان ما چشم‌گیر است به سراغ این عزیزان رفته و ما اعتقاد داریم از کار فرهنگی در بعضی موارد غفلت شده، لیکن عصاره آموزش و پرورش تربیت است و جوانان ما در بسیاری از موارد از جمله اردوهای راهیان نور و راهپیمایی اربعین حسینی علاقه خود را به جمهوری اسلامی نشان دادند و ما به این نسل مدیون هستیم.

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: در دوره قبل بخش کتاب عهدواره چله مهدویت فرصت ما در اسلامشهر کم بود و در دوره فعلی می‌بایست فعالان عرصه فرهنگی در رابطه با مبحث مهدویت برنامه‌های متعددی را در سطح شهرستان اسلامشهر داشته باشند.

در این جلسه حسین کشاورزیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی به ارائه گزارشی از برگزاری دوره اول عهدواره چله مهدویت بخش کتاب در اسلامشهر پرداخت و افزود: در دوره اول حوزه کتاب این عهدواره 99اثر از کل کشور به دبیرخانه بخش کتاب در اسلامشهر رسید و آثار نمونه هم برگزیده شد.

وی خاطرنشان کرد: حوزه کتاب در مبحث مهدویت تخصصی است و برای دریافت آثار تا اواسط اسفند 1401فرصت داریم و با امیدواریم حمایت فرمانداربه عنوان رئیس دبیرخانه عهدواره چله مهدویت بخش کتاب و همکاری نهادها و ارگان‌های شهرستان اسلامشهر بتوانیم به نتیجه درخشانی در دوران دوم دست یابیم.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار