مدیرآموزش و پرورش اسلامشهر:

ادامه همکاری 299 نفر از بازنشستگان آموزش و پرورش اسلامشهر در سال تحصیلی جدید

اسلامشهر(پانا) -مدیرآموزش و پرورش اسلامشهردر جلسه شورای آموزش و پرورش گفت برای مهر 1401 تعداد کل بازنشسته‌های آموزش و پرورش اسلامشهر ۶۵۴ نفر بودند که از این تعداد ۲۹۹ نفر برای شروع سال تحصیلی دعوت به ادامه همکاری شدند .

کد مطلب: ۱۳۱۰۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
ادامه همکاری 299  نفر از بازنشستگان آموزش و پرورش اسلامشهر در سال تحصیلی جدید

اکبر قنبری، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان که با حضور حسین حبیبی فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش، در سالن اجتماعات منطقه برگزار شد، در سخنانی اظهارکرد: ۳۰۸ مدرسه دولتی و ۸۳ مدرسه غیر دولتی در مقاطع مختلف برای برگزاری هرچه با شکوه بازگشایی مدارس و استقبال از 95293نفر دانش‌آموزدر اول مهر 1401آمادگی دارند.

وی افزود: در سال جدید تحصیلی آموزش و پرورش اسلامشهر ۲۲۵ مدرسه به صورت تک شیفت، ۴۴ مدرسه به شکل دو نوبته به دانش‌آموزان خدمات آموزشی و تربیتی ارائه خواهندکرد.

مدیر اداره آموزش و پرورش اسلامشهر از در حال توزیع بودن ۸۳ هزار و ۲۷۸ سری کتاب در مقاطع مختلف تحصیلی در مدارس خبر داد و افزود: ۲۲ درصد از فضای آموزشی مدارس شهرستان فرسوده، اما قابل استفاده است و نیاز به بازسازی و مقاوم سازی مجدد دارند.

قنبری تصریح کرد: برای مهر 1401 تعداد کل بازنشسته‌های آموزش و پرورش اسلامشهر۶۵۴ نفر بودند که از این تعداد با توجه به هماهنگی و مساعدت‌های صورت گرفته ۲۹۹ نفر برای شروع سال تحصیلی دعوت به ادامه همکاری شدند و آموزش دانش‌آموزان را پذیرفتند.

در ادامه این جلسه حسین حبیبی، فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی بیان کرد:پس از حدود سه سال تعطیلی واحدهای آموزشی و آموزش نیمه مجازی بر اثر بیماری کرونا، امسال شروع کامل سال تحصیلی را خواهیم داشت. تمامی تمهیدات آموزش و پرورش اسلامشهر در دوره جدید با توجه به هدف نهایی نظام تعلیم و تربیت که همانا تربیت انسان کامل می‌باشد، اندیشیده شده است و تقارن بازگشایی مدارس با ایام سوگواری آخر ماه صفر و هفته دفاع مقدس را داریم.

در این جلسه که رییس شورای اسلامی، شهردار، نماینده و روسای ادارات و شورای معاونان آموزش و پرورش اسلامشهر نیز حضور داشتند،در زمینه مواردی از جمله، سرویس ایاب و ذهاب حدود ۱۵۰۰ نفر از فرهنگیان ساکن شهر تهران، مساعدت‌های بخشداری‌ها و دهیاری‌ها در رابطه با تسهیل رفت و آمد فرهنگیان به مناطق روستایی، تجاری ‌سازی بخشی از فضای مدارس برای افزایش در آمدهای پایدار، پیگیری و تعیین تکلیف انشعابات مدارس خیرساز و بدهی مربوط به حامل‌های انرژی مدارس و... مورد بحث و بررسی کارشناسی قرار گرفتند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار