با حضور مدیر سازمان دانش آموزی استان مازندران:  

رئیس سازمان دانش‌آموزی قائمشهر معارفه شد

قائمشهر(پانا)- با حضور مدیر سازمان دانش‌آموزی استان مازندران آیین تودیع «سید محمد وصالی» رئیس سازمان دانش‌آموزی  قائمشهر و معارفه «زهره صادقی» رئیس جدید سازمان دانش‌آموزان  این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۴۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان دانش‌آموزی قائمشهر معارفه شد

این آیین با حضور هادی ایزدی مدیر سازمان دانش آموزی استان، زهرادارایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر، سبیکه نصیری معاون تشکیلات سازمان، محمود زارع معاون امور مالی سازمان دانش آموزی، در سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر برگزار شد.

«هادی ایزدی» در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌ها و دغدغه‌های چندین ساله سید محمد وصالی در پیشبرد اهداف سازمان گفت: سازمان دانش‌آموزی یکی از چهار تشکل با سابقه‌ آموزش و پرورش است که می تواند در تصمیمات مهم کشوری نقش آفرینی کرده و تأثیر بسیار عمیقی داشته باشد.

وی افزود : باید با همدلی و همکاری برای استفاده هرچه بیشتر ظرفیت های دانش آموزان طبق سند تحول بنیادین در دستیابی به اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشبرد اهداف سازمان قدم برداریم تا دانش آموزانی خلاق، متعهد و عملگرا تربیت کنیم.

ایزدی در پایان ضمن قدردانی مجدد از زحمات وصالی رئیس سابق سازمان دانش آموزی قائمشهر برای زهره صادقی رئیس جدید این سازمان آرزوی موفقیت کرد.

«زهرا دارایی» رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان قائمشهر در ادامه عنوان کرد: سازمان دانش‌آموزی یعنی استفاده از ظرفیت ها و توانایی و استعدادهای دانش‌آموزان، که مانور روی این قضیه کار بسیار سختی است.

وی ضمن تاکید بر ظرفیت‌های بسیار از قبیل برگزاری پانا، طرح دادرس، انجمن اسلامی دانش‌آموزی، مجلس دانش‌آموزی در دستگاه تعلیم و تربیت گفت: در سازمان دانش آموزی باید به دانش‌آموزان بها داده شود و از ظرفیت آن‌ها استفاده شود با این اقدام می توانیم توانایی و استعداد دانش آموزان را شکوفا کنیم که خوشبختانه در سازمان دانش‌آموزی شاهد این شکوفایی هستیم.


«سبیکه نصیری» معاونت تشکیلات سازمان دانش آموزی استان مازندران بیان کرد: اولین اقدام سازمان در سال تحصیلی جدید جذب دانش‌آموزان است که این کار توسط رابطین شهرستان طی جلسات آینده انجام خواهد شد.


«سید محمد وصالی» مدیر قبلی سازمان دانش‌آموزی شهرستان قائمشهر گفت : افتخار این را داشتم هشت سال در این مسئولیت خدمت کنم و از نظر بنده با بچه‌ها بودن و درک آن‌ها مهم‌ترین اصل در دستگاه تعلیم و تربیت است.


وی افزود: قائمشهر دارای پتانسیل بالایی در انجام کارهای تشکیلاتی و سازمانی است و ما مفتخر بودیم مقامات و رتبه های زیادی در این عرصه کسب کنیم و یکی از آنها در چند ماه اخیر حضور تعدادی از دانش آموزان دختر در اردوی ملی بوده است.


«زهره صادقی» مسئول جدید سازمان دانش‌آموزی شهرستان ضمن ابراز خوشحالی و خداقوت‌ و آرزوی توفیق به همکاران دوره پیشین بیان کرد: بسیار مفتخرم که این جایگاه به من داده شده است و قطعاً برنامه‌ها و اهداف زیادی دارم، به نظر بنده دانش آموزان دارای روحیه خود باوری، اعتماد به نفس و از هوش و ذکاوت بالایی برخوردار هستند که باید مسئولیت هایی در جامعه بخصوص مدارس به آنها داده شود تا از توانایی این نوجوانان به خوبی استفاده شود.

دانش آموز خبرنگار : آیناز آذرگون

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار