مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان در 850 مدرسه استان زنجان اجرا می‌شود

۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک مردم و خیرین از ابتدای شور عاطفه‌ها تاکنون در زنجان جمع شده است

زنجان (پانا) - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت مرحله دوم پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان به همت اداره کل آموزش و پرورش، سازمان دانش‌آموزی و مرکز نیکوکاری شهید شهریاری سازمان دانش‌آموزی استان زنجان امروز همزمان در 850 آموزشگاه استان زنجان اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۱۳۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان در 850 مدرسه استان زنجان اجرا می‌شود

پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان با عنوان «شور عاطفه‌ها» و با شعار «با هم مشق مهربانی بنویسیم» امروز همزمان با سراسر کشور در مدارس استان زنجان نیز برگزار شد که مدرسه منتخب در شهر زنجان، دبیرستان دوره اول استعدادهای درخشان شهید بهشتی ناحیه 2 زنجان بود.

روح‌اله صالحی در این مراسم اظهار کرد: همت بسیار بالایی در حوزه کارهای خیر و خداپسندانه در استان زنجان وجود دارد.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان با حضور در مدرسه و کسب علم و دانش، مسیر موفقیت را آغاز می‌کنند، خاطرنشان کرد: موفقیت نهایی با توجه به چشم‌اندازی که دانش‌آموزان دارند حاصل می‌شود و برای رسیدن به موفقیت باید انگیزه داشته و تلاش کنیم و این تلاش باید همراه با برنامه باشد تا بتوانیم به هدف و مقصود مورد نظر برسیم.

صالحی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان یک نهاد حمایتی در بخش‌های مختلف ایفای نقش می‌کند، ابراز کرد: آغاز هر سال تحصیلی از سال 1374 تاکنون با جشن عاطفه‌ها عجین و همراه شده و اجر، پاداش و ثوابی که برای این کار خیرین در نظر گرفته شده، بالاتر از سرور و شادمانی است که کمک‌گیرنده دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: 7200 دانش‌آموز در سطح استان تحت حمایت کمیته امداد هستند و در بخش‌های مختلف به آن‌ها خدمت‌رسانی می‌شود که تحصیل و آموزش، یکی از این خدمات است.

وی با بیان اینکه تمام این دانش‌آموزان دارای استعداد و توانایی‌هایی هستند که می‌توانند مسیر موفقیت را ادامه دهند، ابراز کرد: توزیع بسته‌های تحصیلی و حمایت‌های لازم از دانش‌آموزان تحت پوشش از ابتدای آغاز شور عاطفه‌ها صورت گرفته و از ابتدای آغاز شور عاطفه‌ها و پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان تاکنون 7 میلیارد و 600 میلیون تومان کمک مردم و خیرین جمع‌آوری شده است.

صالحی یادآور شد: مرحله دوم پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان به همت اداره کل آموزش و پرورش، سازمان دانش‌آموزی و مرکز نیکوکاری شهید شهریاری سازمان دانش‌آموزی استان زنجان امروز همزمان در 850 آموزشگاه استان زنجان اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه در کنار ارائه این خدمات، امسال یک حرکت جهشی را در قبولی دانش‌آموزان تحت حمایت در آزمون سراسری داشتیم، گفت: 36 نفر از دانش‌آموزان در رشته‌های معتبر پزشکی، مهندسی و سایر رشته‌ها امسال وارد دانشگاه‌های معتبر کشور و دانشگاه فرهنگیان شده‌اند.

وی تصریح کرد: این امر بعد از لطف و عنایت خداوند حاصل همت معلمان، آموزش و پرورش، تلاش خود دانش‌آموزان و سهم خیرین بوده که عصاره آن توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است.

خبرنگار: بهنام آقاجانلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار