نماینده ملکان در مجلس شورای اسلامی:

هنجارشکنی‌های اخیر با هدایت دشمنان جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاد

تبریز (پانا) - نماینده ملکان در مجلس شورای اسلامی هنجارشکنی‌های اخیر را که در برخی نقاط استان در چند روز گذشته با هدایت جریان‌هایی مشخص اتفاق افتاد، توطئه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

کد مطلب: ۱۳۱۲۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
هنجارشکنی‌های اخیر با هدایت دشمنان جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاد

سید علی موسوی اظهار کرد: ناآرامی های چند روز گذشته که با میدان داری عده ای و هدایت جریان هایی مشخص به بهانه فوت خانم امینی اتفاق افتاد، توطئه دشمنان جمهوری اسلامی ایران است و به عنوان خادم ملت شریف ایران و یک نماینده آذری این توطئه را محکوم می کنم.

وی ادامه داد: به عنوان یک عضو خانواده شهید معتقدم اتفاقات و ناآرامی‌های چند روز اخیر به دست عوامل استکبار و برخی خود فروخته های داخلی و سرکردگانی هدایت می شود که هدفشان تنها فریب جوانان ناآگاه و استفاده ابزاری از آنها برای رسیدن به اهداف و امیال شوم اربابانشان در تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده مردم ملکان در مجلس تصریح کرد: البته این افراد باید بدانند که مثل تمام توطئه های پیشین، این دسیسه شان نیز ناکام مانده و تیرشان به سنگ خورده چرا که مردم شریف و آگاه ایران اسلامی با حضور گستره و راهپیمایی عظیم خود در اقصی نقاط کشور، قدرت و عظمت انقلاب اسلامی را ثابت کردند.

وی راهپیمایی مردم در محکومیت این اقدامات را دلیلی بر پشتیبانی آحاد جامعه از نظام دینی و مردمی حاکم بر کشور دانست و گفت: تعدادی از جوانان و فرزندان این خاک سپر بلای ملت و مانع غارت اموال و کشیده شدن چادر و روسری از سر نوامیس ایران شدند.

موسوی، شهید حسین اوجاقی را که در ناآرامی های اخیر در تبریز به شهادت رسید، از جمله این جوانان برشمرد و تصریح کرد: به روح پاک همه این شهدا درود می فرستم چرا که با نثار خون خود سپر بلای مردم و شهید راه امنیت شدند.

رئیس فراکسیون مناطق محروم مجلس اظهار کرد: هر چند باید به خانواده چنین شهدایی بابت از دست رفتن یک برادر دوست داشتنی تسلیت گفت، اما نائل شدن به فیض عظیم شهادت در راه خدا و ملت موضوعی است که جای تبریک و تهنیت دارد و امیدواریم خون این شهدای والامقام چراغ راهی برای عبور از دسیسه ها و توطئه های دشمنان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار