عزاداری زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت در سالروز شهادت امام رضا(ع)

قم (پانا) - زائران، مجاوران و خادمان حرم حضرت معصومه(س) امروز با برپایی دسته‌های عزاداری، سالروز شهادت امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را گرامی داشتند.

کد مطلب: ۱۳۱۲۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
عزاداری زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت در سالروز شهادت امام رضا(ع)

خادمان حرم کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و زائران و مجاوران آن حرم مطهر، امروز سی ام صفر در سالروز شهادت امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا(ع) دسته های عزاداری برپا کردند.

دسته عزاداری خادمان حرم، همچون سنوات گذشته از مسجد امام حسن عسگری(ع) تا حرم کریمه اهل بیت(س) برپا شد و عزاداران در طول مسیر، با مرثیه سرایی و سینه زنی در سوگ شهادت برادر بزرگوار حضرت معصومه(س)، این روز را گرامی داشتند.

خادمان حرم مطهر حضرت معصومه(س) که آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر نیز در پیشاپیش آنان در حرکت بود، همچنین با سردادن شعارهای کوبنده، اهانت هنجارشکنان به ارزش ها و نمادهای اسلامی را محکوم کردند.

مراسم عزاداری خادمان حرم با حضور جمع زیادی از زائران و مجاوران حرم برگزار شد و عزاداران با اجتماع در صحن امام رضا(ع) و مرثیه سرایی حاج عباس حیدرزاده، تسلیت و ارادت خالصانه خود را به ساحت مقدس امام زمان(عج)، امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) نشان دادند.

مشابه این مراسم طی امروز و روزهای گذشته در تمامی نقاط استان قم از جمله امامزادگان، دفاتر مراجع عظام تقلید، حسینیه ها، تکایا، مساجد، مدارس و ... برگزار شد.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار