معاون پرورشی مدرسه حضرت زهرا(س) آموزش و پرورش رودهن:

آموزش مفهوم امامت، به برکت وجود امام رضا(ع) در مدارس ایران تبلوری عینی و ملموس دارد/فیلم

رودهن (پانا) - معاون پرورشی دبستان حضرت زهرا(س) آموزش و پرورش رودهن گفت در مدارس ایران، آموزش مفهوم‌ امامت به برکت وجود حضرت رضا(ع)، تبلوری عینی و ملموس دارد که با خلاقیت و ابتکار عمل، این مفهوم را باید در دانش‌آموزان نهادینه کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۱۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
آموزش مفهوم امامت، به برکت وجود امام رضا(ع) در مدارس ایران تبلوری عینی و ملموس دارد/فیلم

سکینه آقایاری، معاون پرورشی دبستان حضرت زهرا(س) آموزش و پرورش رودهن در گفت‌وگو با پانا در آستانه شهادت امام رضا(ع) بیان کرد: «حرم مطهر امام رضا (ع) یک موهبت الهی است که در خاک ایران تبلور امامت و‌ دین و دینداری شده است، در واقع سعادتی بهشتی و سرشار از قداست، پاکی و‌ معنویت است که نصیب ما ایرانیان شده‌است»

وی یکی از وظایف معاون پرورشی را آشنایی دانش‌آموزان با سیره ائمه دانست و گفت: «من در کسوت یک معاون پرورشی باید علاوه بر اینکه علم و‌آگاهی خود را درباره زندگی امام هشتم شیعیان بالا ببرم، لازم است با خلاقیت و ابتکار عمل در انجام اقدامات پرورشی و تربیتی در مدرسه، دانش‌آموزان را بیش از بیش با سیره زندگی امام رضا(ع)، آشنا کنم.»

آقایاری در ادامه بیان کرد:«دانش‌آموزان وقتی با یکی از ویژگی‌های امام رضا(ع) مثل مهربانی آشنا شوند بیش از بیش به این امام نزدیک می‌شوند و‌ انس و الفتی درونی اتفاق می‌افتد.»

در ادامه بخش‌هایی دیگر از گفت‌وگوی خبرنگار پانا با سکینه آقایاری معاون پرورشی مدرسه حضرت زهرا(س) آموزش و پرورش رودهن ارائه می‌شود.

خبرنگار دانش‌آموز: سدنا حبیبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار