مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری:

۳۲ مدرسه در ساری بهسازی و بهینه‌سازی شد

ساری (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری عنوان کرد در قالب پروژه مهر ۳۲ واحد آموزشی با اعتبار ۷۵۰ میلیون تومان بهسازی و بهینه‌سازی شدند.

کد مطلب: ۱۳۱۰۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد
۳۲ مدرسه در ساری بهسازی و بهینه‌سازی شد

عبدالرحیم احمدزاده در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت بازگشایی مدارس با اشاره به شعار محوری پروژه مهر سال جاری مهارت آموزی، مدرسه محوری و تربیت تمام ساحتی، افزود: دولت عزم راسخی برای اجرای سند تحول بنیادین دارد، زیرا این سند به عنوان رکن و پایه به شمار می‌رود و مأموریت‌های محول شده در گام دوم انقلاب برای آموزش و پرورش دوچندان است.

وی با بیان اینکه ساماندهی منابع از مأموریت‌های مهم به شمار می‌رود، گفت: در تابستان جلسات متعددی را برگزار کردیم تا شیوه‌ای درست را برای ساماندهی نیروی انسانی در پیش بگیریم.

احمدزاده عدالت آموزشی را هدف اصلی و مهم ذکر کرد و عنوان کرد: تلاش براین است که نیروها به صورت متوازن و تعادل عقلانی در مدارس ساماندهی شوند و تلاش می‌شود تا اول مهر تمام کلاس ها از معلم برخوردار باشند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری با اظهار اینکه از اول مهر هیچ دغدغه‌ای برای حضور معلم در کلاس نداشته باشیم، بیان کرد: منابع مالی و امکانات مأموریت دوم پروژه مهر به شمار می‌رود و سعی کردیم براساس ظرفیت موجود عادلانه اقدام کنیم.

عبدالرحیم احمدزاده اظهار کرد: ۳۲ واحد آموزشی با اعتبار ۷۵۰ میلیون تومان بهینه سازی، بهسازی و تعمیرات جزئی شدند و در قالب طرح نهضت آسفالت حیات مدارس با همکاری شهرداری و شورای شهر، حیات ۳۰ واحد آموزشی در ناحیه یک آسفالت، مرمت و بازسازی شدند.

وی با بیان اینکه مانور بازگشایی مدارس ۲۰ شهریورماه در ساری اجرا شد، تصریح کرد: در زمینه ساماندهی مدیران و معاونان مدارس نیز اقدامات لازم صورت گرفت و گردش مدیران انجام شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری با اشاره به استفاده درست از ظرفیت مدیران و معلمان تحول خواه و ارزش گرا در نظام تعلیم و تربیت خاطرنشان کرد: فرزندان شهید که معلم هستند متناسب با ظرفیت و توان سازماندهی شدند، زیرا همکاران انقلابی می‌توانند در پیاده سازی سند تحول گام‌های موثرتری بردارند.

وی در پایان اضافه کرد: ۴۴ هزار و ۷۵۰ دانش آموز در ناحیه یک ساری در سه مقطع تحصیلی اقدام به کسب علم و دانش می‌کنند که از این تعداد حدود ۱۲هزار دانش آموز در ۹۸ مرکز غیر دولتی حضور دارند.

دانش آموز خبرنگار: پریا کشیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار