مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

پیوندهای عاطفی با معلمان و دانش‌آموزان را تقویت کنیم

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت مدیران مدارس پیوندهای عاطفی خود را با معلمان، دانش‌آموزان و اولیا تقویت کنند.

کد مطلب: ۱۳۰۸۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
پیوندهای عاطفی با معلمان و دانش‌آموزان را تقویت کنیم

کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در ارتباط زنده و تصویری که با شرکت بیش از ۱۰۰۰ نفر از مدیران مدارس نواحی و مناطق استان به‌صورت آنلاین در بستر شبکه شاد برگزار شد، با بیان اینکه آموزش در مهرماه به‌صورت حضوری خواهد بود، اظهار کرد: فضای مجازی تعطیل نیست و مدیران مدارس باید از این فضا به‌عنوان مکمل فعالیت‌های آموزشی و پرورشی استفاده کنند.

وی از مدیران مدارس خواست تا در آستانه بازگشایی مدارس جلسات معلمان، انجمن اولیا و مربیان، شورای مدرسه و .... را سریعا برگزار کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید بر توسعه فضاهای سبز در مدارس گفت: علاوه بر شاداب‌سازی فیزیکی مدارس، مدیران با تعامل انسانی و تقویت پیوندهای عاطفی نشاط و شادابی را در مدارس ایجاد کنند.

صفری خطاب به مدیران مدارس به لذت‌بخش بودن فرآیند یاددهی و یادگیری، مسئولیت‌دادن به دانش‌آموزان در امور مدرسه و کاهش تنش بین عوامل اجرایی مدارس تاکید کرد.

وی تسهیل گری در امر ثبت‌نام، ثبت‌نام کتب درسی، کلاس‌بندی و سازماندهی نیروی انسانی را از جمله اقدامات اولویت دار مدیران مدارس تا مهرماه عنوان کرد.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان از 20 شهریورماه روزشمار برنامه های عملیاتی به اطلاع مدیران مدارس خواهد رسید.

صفری در بخش دیگری از سخنانش به مانور سرویس مدارس در 23 شهریورماه اشاره کرد و گفت: تاکنون هیچ مدرسه ای در این خصوص اعلام مشکل نکرده است که این موضوع به‌منزله این است که مدارس تمامی برنامه‌ریزی‌های ممکن را انجام داده‌اند و بعد از بازگشایی دیگر هیچ عذری پذیرفته نخواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار