مسئولان‌ و مدیران یک کشور باید خود را خادم مردم بدانند

ورامین(پانا) - نماینده‌ مردمی مجلس شورای اسلامی ورامین به مناسبت‌هفته‌دولت درسخنرانی روستای‌کلاته گفت خطرنفاق خطر همیشگی است وتمام شدنی نیست و شعباتش در جای دیگر رسوخ می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۰۶۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
مسئولان‌ و مدیران یک کشور باید خود را خادم مردم بدانند

حسین نوش‌آبادی نماینده مجلس ورامین در سخنرانی خود به مناسبت هفته ‌دولت در روستای‌ کلاته بیان‌ کرد: در این روز منافقین کورد و مزدوران نظام استکباری با نفوذ در دولت و تدبیر موزیانه دفتر ریاست جمهوری را منفجر کردند. جریان نفوذ مربوط به آن مقطع نیست، امروز هم در کشور این موارد وجود دارد. اگر فرصتی به این عناصر فاسد داده شود می‌توانند حوادثی در کشور رخ دهند. همانطور که درگذشته خیلی از سرمایه کشور مانند بزرگان و علما گرفتند.

وی افزود: جریان نفاق در یک برهه‌ای زمان به تأسیسات هسته‌ای نفوذ کرده و اسناد سری کشور به دست دشمن و صهیونیست‌ها افتاد. خطر نفاق خطر همیشگی است و تمام‌ نشدنی که ممکن است. شعبات، افکار و رسوباتش در جای دیگر رسوخ می‌کند.


نوش آبادی در رابطه با دولت بیان‌ کرد: ما یکسال است از یک دولت جهادی برخورداریم‌ که تمام توان خود را برای حل مشکل مردم بسیج کرده، سفر رئیس‌ جمهور به ورامین نوید ‌بخش برخی از این گرههای کور بود که دستاورد این سفر اعم‌ از؛ تبدیل قطار حومه به مترو،ساخت‌ و نوسازی بیمارستان در ورامین و پیشوا، برخوردار کردن کشاورزی منطقه از پس‌آب تهران،مسکن‌ و شهرسازی، راه‌های روستایی ‌و مواسلاتی که برای این سفر بیش از ۲۰۰۰میلیارد تومان اختصاص‌ داده‌ شد.

خبرنگار:هانیه‌کشوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار