وزیر آموزش و پرورش در خطبه های قبل از نماز جمعه بیرجند:

مردمی بودن و عدالت محوری مهمترین مولفه های حکمرانی

بیرجند(پانا)- وزیر آموزش و پرورش گفت: بسیاری از ویژگی های حکمرانی جهان، مادی و بر مبنای سود و زیان است اما مردمی بودن و عدالت محوری از مهمترین مولفه های حکمرانی جمهوری اسلامی است.

کد مطلب: ۱۳۰۴۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
مردمی بودن و عدالت محوری مهمترین مولفه های حکمرانی

یوسف نوری ظهر امروز در خطبه های قبل از نماز جمعه این هفته بیرجند اظهار کرد: مردم به این دولت اعتماد کرده ا ند چون یاد و خاطره دولت شهید رجایی را زنده کرده و پای در مسیر اقتدار و افتخار ،گذاشته است.


وی، نماد مردمی بودن دولت را سفرهای استانی و حل مشکلات مردم سی و یک استان در کمتر از یک سال، دانست و گفت علی رغم مواجه با مشکلات فراوان باقی مانده از قبل ، دولت با این اقدامات ثابت کرده از جنس مردم ،برای مردم و در راستای رضای پروردگار گام برمی دارد.


نماینده دولت مردمی و انقلابی در وزارت آموزش و پرورش حرکت به سوی اقتدار وثبات اقتصادی و تحقق رتبه بندی معلمان که تا قبل از این در حد شعار بود را از دیگر از دست آوردهای دولت مردمی برشمرد و افزود: رشد چشمگیر مدال آوری دانش آموزان در المپیادهای علمی دلیلی بر موفقیت و تحقق منویات مقام معظم رهبری در تولید محتوای علمی دانش در وزارت آموزش و پرورش است.


وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: بسیاری از شهدای شاخص دولت و دانشمندان بزرگ ایران زمین که در عرصه های مختلف و گفتمان جهانی افتخار آفریدند، خود معلم و مدرس بودند. که افتخار جامعه فرهنگی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار