فرماندار شهرستان اسلامشهر:

اجرای ۳۱ پروژه عمرانی با اعتبار ۲هزار و ٣٠٠ میلیارد تومان در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - فرماندار شهرستان اسلامشهر در نشست تشریح برنامه‌های هفته دولت گفت در بخش عمرانی ۳۱ پروژه در شهر و روستاهای اسلامشهر با ارزش ۲هزار و ٣٠٠ میلیارد تومان به نتیجه رسیده و قرار است ۳۲۵۰ واحد مسکونی هم در پروژه شهید همت در کنار مسکن مهر اسلامشهر ساخته شوند.

کد مطلب: ۱۳۰۳۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای ۳۱ پروژه عمرانی با اعتبار ۲هزار و ٣٠٠ میلیارد تومان در اسلامشهر

حسین حبیبی، فرماندار شهرستان اسلامشهر در نشستی با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان اسلامشهر که به مناسبت تشریح برنامه‌های هفته دولت در فرمانداری اسلامشهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در سخنانی اظهار کرد: در طی دوران مسئولیت چند ماهه اینجانب در فرمانداری اسلامشهر تمام سعی بر این بوده تا در یک هم‌افزایی با اعضای شورای تأمین، ائمه جمعه، روسای ادارات و مدیران شهری، فضای مناسبی برای رفع مشکلات پیش روی شهرستان فراهم آید.

وی تصریح کرد: ظرفیت شهرستان ۷۰۰ هزار نفری اسلامشهر به گفته برخی از مسئولان ملی منحصر به فرد و تَک است. در حوزه‌های مختلف از جمله ورزشی و دیگر موارد پتانسیل‌های زیادی در شهرستان وجود دارد، اما در کنار آنها کمبودهایی نیز است که رفع آنها نیاز به همت همگان دارد.

فرماندار اسلامشهر افزود: از ابتدای قبول مسئولیت تاکنون گردش مدیریتی در سطح تغییر ۱۹ رییس اداره و نهاد شهرستان که در حدود ۷۰ درصد ادارات را شامل می‌شود، برای پویایی و سرعت در رسیدگی به امور شهروندان انجام گرفته است و برگزاری برنامه‌های ارتباط مردمی، دوری از وجود اختلافات، جلب توجه مدیران ملی برای حضور در اسلامشهر و اطلاع از مشکلات موجود و تلاش برای رفع آنها با همکاری مهدی شریفیان نماینده بومی اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی انجام گرفته است و در کنار آن تسریع در تحول زیر ساخت‌های شهرستان به شکل اساسی و توجه به ارتقاء امنیت اسلامشهر در دستور کار قرار دارد و بخشی از آن اجرا شده است.

وی بیان کرد: در بخش عمرانی ۳۱ پروژه در شهر و روستاهای اسلامشهر با ارزش ۲هزار و ٣٠٠ میلیارد تومان به نتیجه رسیده و قرار است ۳۲۵۰ واحد مسکونی هم در پروژه شهید همت در کنار مسکن مهر اسلامشهر ساخته شوند و یکی دیگر از طرح‌های مهم راه‌اندازی و شروع به کار بندر خشک آپرین است که با سرمایه ۵ هزار میلیارد تومانی در حال اجرا است و با آغاز به کار آن 1000 فرصت شغلی در شهرستان ایجاد خواهد شد.

حبیبی با اشاره به طرح مهم در دست اقدام، متروی اسلامشهر آن را متروی جنوب غرب استان تهران خواند و افزود: همچنین پیگیری و استمرار ساخت بیمارستان ۴۰۴ تختخوابی و ساخت مخزن آب از دیگر مواردی است که در حال اجرا هستند.

فرماندار اسلامشهر با بیان عناوین تعدادی از برنامه‌های هفته دولت خاطرنشان کرد: حضور مسئولان شهرستان در حرم مطهر امام راحل، هم‌اندیشی فرماندهان بسیج، برگزاری میز خدمت، دیدار با فعالان دانش‌بنیان و صنعتگران اسلامشهر، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، ملاقات‌های مردمی، بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی، ملاقات مردمی روسای ادارات در اسلامشهر بخشی از عناوین برنامه‌های هفته دولت در اسلامشهر است.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار