دیدار امام جمعه اردبیل با با قهرمانان وزنه‌برداری اردبیل

اردبیل (پانا) - امام جمعه اردبیل گفت وجود ورزشکاران مایه سرافرازی ایران اسلامی بوده و توجه و حمایت ویژه از آنان برای دستیابی به نتایج بهتر ضروری است.

کد مطلب: ۱۲۹۷۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
دیدار امام جمعه اردبیل با با قهرمانان وزنه‌برداری اردبیل

آیت‌الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در دیدار با قهرمانان وزنه‌برداری اردبیل اظهار کرد: ما به وجود قهرمانان و پهلوانان که باعث سربلندی ایران هستند به خود می‌بالیم.

وی افزود: کشف استعدادهای این منطقه یکی از اقدامات مهمی است که باعث ایجاد انگیزه و پیشرفت جوانان شده که برنامه‌ریزی هدفمند در این زمینه جزو اولویت‌های اساسی است.

نماینده ولایت فقیه در استان در ادامه از لزوم توجه و حمایت ویژه برای این ورزشکاران برای نتایج بهتر در آینده نزدیک سخن گفت و از زحمات مربیان ورزشکاران تشکر کرد.

در این دیدار سعید علی حسینی، رئیس هیئت وزنه برداری استان نیز گفت: برگزاری اردوی تیم ملی جوانان در پارس آباد که با حمایت شرکت کشت و صنعت مغان انجام و باعث کشف استعدادهای این منطقه شد.

وی اظهار کرد: هرچه ورزشکاران را در رده‌های پایه بیشتر حمایت کنیم و در مسیر حرفه‌ای با رویکرد درست قرار دهیم رسیدن به موفقیت‌های جهانی برای ما آسان تر خواهد شد.

رئیس هیئت وزنه برداری استان افزود: با حمایت‌ها و نگاه ویژه مسئولین استانی به این نسل طلایی همانند نسلی که مدال‌های المپیک را بدست آورد فتح سکوهای المپیک و جهانی دور از دسترس نخواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار