یکی از دانش آموزان شرکت کننده در بخش حفظ قرآن کریم مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی:

از دوران کودکی حفظ و ترتیل قرآن برایم جذابیت خاصی داشت

تبریز(پانا)- یکی از دانش آموزان شرکت کننده در بخش حفظ قرآن کریم مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی با بیان این که از دوران کودکی حفظ و ترتیل قرآن برایم جذابیت خاصی داشت، به اهمیت وجود قرآن کریم در زندگانی اش اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۲۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
از دوران کودکی  حفظ و ترتیل قرآن برایم جذابیت خاصی داشت

فاطمه بهبود در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار داشت: بنده در دوران کودکی در کلاس های قرآنی شرکت می کردم و بعدا از سن ۸ سالگی به طور جدی شروع به حفظ قرآن کردم و و در سن ۱۱ سالگی، قرآن را به طور کامل حفظ شدم.

وی ادامه داد: از همان ابتدا موضوع حفظ و ترتیل قرآن برایم جذابیت خاصی داشت و باعث شد از همان دوران کودکی شروع به حفظ قرآن کنم. بعد از حفظ قرآن در مسابقات مختلف شرکت کردم و لذا چند سال پشت سر هم در مسابقات استانی رتبه اول را کسب کرده ام ولی در سال گذشته به دلیل اینکه مسابقات به صورت مجازی برگزار شدند در مرحله اول به دلیل مشکلات به وجود آمده نتوانستم مسابقات را ادامه دهم.

وی افزود: مسابقات از نظر پیگیری بسیار عالی هستند و در مورد روند مسابقه داوران از لحاظ رفتاری بسیار عالی هستند. یعنی برخورد عالی داوران فضای خشک و استرس دار مسابقه را تلطیف می‌کند.

وی در پایان ضمن توصیه های به هم سن و سالانش گفت: توصیه ای که برای هم سن و سال های خودم دارم، این است که به دنبال دیده شدن سریع نباشدن چون باید تلاش بسیاری داشته باشند و هم باید یک برهه زمانی بگذرد تا راه ها را سریع تر پیش بروند. پیشنهادی که دارم این است که مسابقات قرآن و عترت را محدود نکنند و گسترش دهند یعنی مسابقات را مختص قشر خاص نکنند و مسابقات را برای عموم دانش آموزان برگزار کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار