فرماندار اسلامشهر:

توجه به مصرف بهینه آب یک مسئله حیاتی است

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر گفت بخشی از معضلات آب مربوط به بارش‌های کم فصلی است و مشکلات انسانی نیز در این زمینه موثر است و در مجموع توجه به مصرف بهینه آب یک مسئله حیاتی است.

کد مطلب: ۱۲۸۵۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد
توجه به مصرف بهینه آب یک مسئله حیاتی است

حسین حبیبی، فرماندار شهرستان اسلامشهر در جلسه کارگروه آب، کشاورزی و منابع‌طبیعی که در سالن اجتماعات فرمانداری اسلامشهر برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت دهه کرامت، هفته محیط زیست و روز محیط‌بان بیان کرد: توجه به مصرف بهینه آب یک مسئله حیاتی است و بخشی از معضلات آب در ارتباط با بارش‌های فصلی کم است مشکلات انسانی نیز در این مورد موثر است.

وی ادامه داد: اعتقاد دارم مدیران و مسئولان به جای اینکه همدیگر را در زمینه مشکلات آب و زمین‌های کشاورزی یکدیگر را مقصر بدانند رسیدگی به مسائل مصرف آب و تقسیم عادلانه را در اولویت کار خود قرار دهند.

حبیبی خاطرنشان کرد: امنیت غذایی سیاست اصلی در هر کشور است و می‌بایست تولیدات کشاورزی از لحاظ کیفی و کمی مورد توجه قرار گیرد تا بتوان بهره بهینه از این موارد دریافت کرد.

فرماندار اسلامشهر از حضور وزرای نیرو و جهادکشاورزی در آینده نزدیک با هماهنگی نماینده مجلس شورای اسلامی از حوزه اسلامشهر نیز خبر داد که در راستای حل مشکلات آب، منابع طبیعی و زمین‌های کشاورزی در منطقه حضور خواهند یافت.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار