فرماندار اسلامشهر:

جامعه فرهنگیان با تمام کمبودها مجاهدانه در حال خدمت هستند

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر گفت جامعه فرهنگیان با تمام کمبودها و مشکلات اقتصادی مجاهدانه در حال خدمت هستند و یک قدم نیز پای خود را عقب نگذاشتند.

کد مطلب: ۱۲۸۷۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
جامعه فرهنگیان با تمام کمبودها مجاهدانه در حال  خدمت هستند

حسین حبیبی، فرماندار شهرستان اسلامشهر در جلسه شورای آموزش و پرورش که در اداره آموزش و پرورش اسلامشهر برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و تقدیر از زحمات کلیه افرادی که از امتحانات خرداد 1401 تا امر ثبت‌نام دانش‌آموزان در حال تلاش هستند، اظهار کرد: جامعه فرهنگیان با تمام کمبودها و مشکلات اقتصادی مجاهدانه در حال خدمت هستند و یک قدم پای عقب نگذاشتند.

وی در زمینه مسئله مهم آسیب‌های اجتماعی گفت: درست است مسئولیت تربیت بر عهده آموزش و پرورش است، اما در بحث آسیب‌های اجتماعی می‌بایست همه افراد، سازمان‌ها و نهادها پای کار بیایند.

حبیبی بیان کرد: به هیچ وجه تحت فشار و سفارش دانش‌آموزی را ثبت نام نکنید و می‌بایست با توجه به مصوبات جلسات ستاد ثبت‌نام کار تخصصی و کارشناسی مسئولان آموزش و پرورش ثبت‌نام‌ها انجام شود.

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: در آموزش و پرورش و کشور نباید اینگونه احساس شود، وقتی مدارس تعطیل می‌شوند، همه چیز تعطیل خواهد شد و می‌بایست به اوقات فراغت تابستانی جوانان و نوجوانان اهمیت بدهیم و بدانیم ما در دوران کرونا آموزش غیرحضوری را تجربه کردیم و حتما لازم نیست که تمام طرح‌های اوقات فراغت به صورت حضوری انجام شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش اسلامشهر تأکیدکرد: در زمینه طرح اوقات فراغت تابستان 1401 می‌بایست از ظرفیت و حضور مسئولان و ارگان‌های شهرستان اسلامشهر استفاده کرد و به حوزه معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش و برنامه‌های آن نیز توجه خاص شود.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار