رئیس سازمان دانش‌آموزی ناحیه یک شیراز:

سازمان دانش‌آموزی، یاریگر اجرای سند تحول بنیادین در مدارس است

شیراز(پانا) - به گفته رئیس سازمان دانش‌آموزی ناحیه یک شیراز، سازمان دانش‌آموزی، یاریگر اجرای سند تحول بنیادین در مدارس است.

کد مطلب: ۱۲۷۷۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی، یاریگر اجرای سند تحول بنیادین در مدارس است

بهزاد خانی ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی با اشاره به اینکه این سازمان تلاش می‌کند تا دانش‌آموزانی عزتمند، دین‌مدار، متعهد و پایبند به اصول و ارزش‌های دینی و اسلامی تربیت کند، افزود: نزدیک به 14 هزار دانش‌آموز به صورت داوطلبانه در سال تحصیلی جاری عضو سازمان دانش‌آموزی ناحیه یک شیراز شدند که حضور این دانش‌آموزان در مدارس، کمک قابل توجهی در راستای پیشبرد فعالیت‌های تربیتی، فرهنگی، مهارتی و اجتماعی سازمان دارند.

وی با توجه به اهمیت و نقش سازنده خبرگزاری پانا در روند پیشبرد فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی و فعالیت‌های تربیتی اظهار کرد: در سال تحصیلی ۱۴۰۰ تاکنون حدود۴۰۰ نفر دانش‌آموز خبرنگار پس از شرکت در دوره‌های آموزشی خبرنویسی، در مدارس فعالیت می‌کنند.

خانی اضافه کرد: ۴۵۰ مربی پیشتاز در حدود ۲۰۰ مدرسه ناحیه یک شیراز فعالیت دارند که عضویتشان به‌صورت داوطلبانه است.

وی در خصوص فعالیت‌های اخیر سازمان دانش‌آموزی ناحیه یک گفت: جذب اعضا و مربیان، برگزاری المپیاد رویش مرحله ناحیه به‌ صورت حضوری، همایش بازمهندسی پیشتازان، دوره آموزشی مربیان، انتخابات مجلس دانش‌آموزی به‌صورت حضوری، مناظره دانش‌آموزی از جمله فعالیت‌های شش ماه گذشته سازمان بوده است.

خانی در ادامه برگزاری جشنواره‌های فصلی، مراسم جشن عاطفه‌ها و نیکوکاری، همکاری با ستاد اسکان نوروزی، تولید محتوا جهت بازگشایی مجدد مدارس، فعالیت‌های رمضانی، حضور در راهپیمایی روز قدس و حضور مرتب اعضا و مربیان در نمازجمعه شیراز از دیگر فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی ناحیه یک برشمرد‌.

وی در خصوص برنامه‌های پیش‌روی سازمان دانش‌آموزی ناحیه یک بیان کرد: سازمان دانش‌آموزی با رویکرد تربیتی و با توجه به ساحت های ششگانه سند تحول بنیادین فعالیت های خود را برنامه ریزی کرده است. فعالیت‌هایی از قبیل برگزاری اردوهای تشکیلاتی برای اعضا و مربیان، برگزاری دوره‌های آموزشی برای مربیان پیشتاز، برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی،آموزش تکمیلی خبرنگاران پانا، برگزاری جشنواره های فصلی، کمک در ساماندهی سرویس مدارس، کمک در ساماندهی پوشاک مدارس، ساماندهی و ثبت بوفه های مدارس، واگذاری مسئولیت بوفه ها بر عهده دانش آموزان پیشتاز و برگزاری دوره های مهارتی با هماهنگی اداره کل فنی حرفه ای، از جمله فعالیت‌هایی است که در تابستان سال جاری اجرا خواهد شد.

رئیس سازمان دانش‌آموزی ناحیه یک شیراز تصریح کرد: ما معتقدیم سازمان دانش‌آموزی به عنوان تشکیلاتی منسجم، پویا و منظم نقش مستقیم و موثر در پیشبرد فعالیت‌های تربیتی و تحقق سند تحول بنیادین دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار