سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران :

ضرورت نهادینه‌کردن فرهنگ گفتمان مقاومت و قدس شریف در میان دانش‌آموزان

تهران (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران‌ بر ترویج و نهادینه‌کردن فرهنگ گفتمان مقاومت و قدس شریف، برای دانش‌آموزان درآموزش و پرورش تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۷۳۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت  نهادینه‌کردن فرهنگ گفتمان مقاومت و قدس شریف  در میان دانش‌آموزان

مسعود بهرامی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در آستانه روز جهانی قدس و در همایش «فلسطین محور مقاومت جهان اسلام» طی سخنانی اظهار کرد: تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی برای اقدام و چراغ راه و راهنمایی هر کاری با تغییر باور و نگرش میسر است‌، کار ما در آموزش و پرورش پروراندن باور و نگرش است و از مجرای فعالیت‌های پرورشی نگرش و باور را در ذهن و جان دانش‌آموزان خواهیم نشاند و اگر بتوانیم در این مسیر موفق شویم آنگاه باید آن را به یک گفتمان غالب تبدیل و با برنامه‌ریزی به سمت هدف حرکت کنیم.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: برای گفتمان‌سازی روش‌های مختلفی وجود دارد که تکرار و مرور یکی از بهترین این روش‌ها است، مانند ابتکاری که حضرت امام خمینی (ره) در خصوص آخرین جمعه ماه مبارک رمضان داشتند و هر ساله ماه بوی مقاومت قدس را به همراه دارد و همه اینها برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مقاومت است.

بهرامی خاطرنشان کرد: باید در آموزش و پرورش این فضا را برای دانش‌آموزان فراهم کنیم و این همایش در همین راستا و مسیر برنامه‌ریزی و انجام شده که امیدواریم گامی در جهت پروراندن و نهادینه کردن فرهنگ گفتمان مقاومت و قدس شریف باشد.

همایش «فلسطین محور مقاومت جهان اسلام» با حضور ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، در سالن ولایت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار