سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران :

ضرورت حضور دانشجو معلمان در کلاس‌های درس واحدهای آموزشی

تهران (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت بهتر است دانشجو معلمان به جهت هم‌افزایی در سال آخر ترغیب شوند که به عنوان حق التدریس در مدارس فعالیت کنند.

کد مطلب: ۱۲۷۲۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت حضور دانشجو معلمان در کلاس‌های درس واحدهای آموزشی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مسعود بهرامی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در جریان بازدید از پردیس شهید مفتح شهرری با حضور برمزار شهید گمنام واقع در این دانشگاه با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشت.

وی در ادامه اظهار کرد: دانشجو معلمان از تعداد ۱۶ جلسه که در طول ترم دارند یک جلسه به رفتن به مدرسه اختصاص داده شود که این باعث خواهدشد گفت و گو‌ ها شکل گیرد و هم‌افزایی انجام شود.

بهرامی تصریح کرد :بهتر است دانشجو، معلمان در سال آخر ترغیب شوند که به عنوان حق التدریس در مدارس فعالیت کنند و باید در این زمینه هماهنگی صورت گیرد و کلاس‌های دانشگاه به صورتی تنظیم شود که با کلاس‌های تدریس تداخل نداشته باشد .

در ادامه محمد پاک سرشت سرپرست پردیس شهید مفتح نیز گفت: ما باید راه‌های جدید ایجاد کنیم، گفت و‌ گوهای تجربه زیست را به دانشجو معلمان آموزش دهیم و هر آنچه در توان داریم برای کمک به آموزش و پرورش انجام می‌دهیم و همواره پشتیبان آموزش و پرورش هستیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار