فرماندار شهرستان دماوند:

طرح پایش تصویری در سطح شهرها حق امنیتی و رفاهی شهروندان است

رودهن(پانا)-فرماندار شهرستان دماوند، طرح پایش تصویری و نصب دوربین‌های مداربسته در سطح شهرها را حق رفاهی و امنیتی شهروندان دانست که تمامی تلاش‌ها در مسیر اجرایی این طرح باید انجام‌ و پیگیری شود.

کد مطلب: ۱۲۷۰۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد
طرح پایش تصویری در سطح شهرها حق امنیتی و رفاهی  شهروندان است

به گزارش روبط عمومی فرمانداری شهرستان دماوند، رضا طاهرخانی فرماندار این شهرستان گفت: تا پایان سال جاری کلیه شهر‌های شهرستان دماوند به سامانه پایش تصویری مجهز خواهند شد، با توجه به این‌که پایش تصویری یکی از ضروریات و نیازهای مهم شهرستان است، سامانه رصد پایش تصویری از سه منظر مدیریت مباحث امنیتی، ترافیک و بحران‌های طبیعی بسیار حائز اهمیت است و درمبحث امنیتی، اجرای طرح پایش تصویری می‌تواند در پیشگیری و جلوگیری از موارد و مسائل امنیتی موثر و مفید باشد، همچنین در خصوص حل مشکل ترافیکی و بحران‌های طبیعی نیز، زمینه مدیریت بهتری را فرآهم خواهد کرد.

وی افزود: اقداماتی در ایجاد سامانه پایش تصویری در برخی از شهر‌های شهرستان انجام شده است اما کامل نیست و باید تا پایان سال جاری کلیه شهرهای شهرستان دماوند مجهز به سامانه پایش تصویری به صورت کامل شود، فاز نخست طرح پایش تصویری در شهر کیلان انجام شده است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد افتتاح فاز دوم و نهایی این طرح در شهر کیلان باشیم، که این مهم پیگیری بیش از پیش شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کیلان را طلب می‌کند.

طاهرخانی در تکمیل صحبت‌هایش اظهار کرد: سامانه پایش تصویری در شهر آبسرد نیز شامل چهار فاز است، که سه فاز نخست آن به صورت کامل اجرا شده است و با توجه به پیگیری های انجام شده فاز چهارم آن تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری به صورت کامل انجام و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: در شهرداری رودهن اقدامات زیرساختی طرح پایش تصویری انجام شده است که تا پایان اردیبهشت ماه این طرح در این شهر به مرحله اجرایی خواهد رسید و شهروندان رودهن هم امکان استفاده از این طرح برایشان فراهم‌ می‌شود.

فرماندار شهرستان دماوند در پایان با اشاره به اینکه در شهر‌های دماوند و آبعلی نیز اقداماتی جهت نصب دوربین مدار بسته شهری انجام شده است بیان کرد: تکمیل سامانه رصد پایش تصویری یکی از مطالبات به حق شهروندان است که باید تا پایان سال جاری کلیه شهرهای شهرستان دماوند به طور کامل به آن مجهز شوند و امیدواریم این امر با همکاری و مشارکت کامل محقق شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار