برگزاری ٣ مسابقه فرهنگی به مناسبت ماه رمضان در آموزش و پرورش منطقه ۴

تهران (پانا) - کارشناس فرهنگی و هنری آموزش و پرورش منطقه ۴ از برگزاری مسابقات بزرگ «بهترین آفریده» ؛ «ویژه ماه رمضان ، در بخش رسانه و فضای مجازی» و سرود همگانی «سلام فرمانده» در ماه مبارک رمضان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۹۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری ٣ مسابقه فرهنگی به مناسبت ماه رمضان در آموزش و پرورش منطقه ۴

آموزش و پرورش منطقه۴ در ماه مبارک رمضان مسابقه بزرگ «بهترین آفریده »، مسابقه «ویژه ماه رمضان، در بخش رسانه و فضای مجازی» و مسابقه سرود همگانی «سلام فرمانده» را برگزار می‌کند.

محبوبه سادات نقوی، کارشناس مسئول فرهنگی و هنری منطقه ۴ از برگزاری ٣ مسابقه با عنوان های مسابقه بهترین آفریده؛ مسابقه ویژه ماه رمضان در بخش رسانه و فضای مجازی و مسابقه سرود همگانی در ماه مبارک رمضان خبر داد. مسابقه بزرگ بهترین آفریده از کتاب انسان و ایمان شهید مطهری؛ ویژه همکاران و دانش آموزان به صورت روزانه در ماه مبارک رمضان از طریق گروه های شاد و شبکه های اجتماعی برگزار می شود.

نقوی افزود: علاقه‌مندان جهت شرکت در مسابقه بهترین آفریده می توانند از طریق گروه های شاد هر شب چکیده مطالب که با عناوین مختلف نامگذاری شده را به صورت پادکست به آی دی ( kermbg1713) ارسال کنند. آزمون تستی از کتاب انسان و ایمان بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: کارشناسی فرهنگی و هنری به منظور بهره مندی از ظرفیت معنوی ماه مبارک رمضان و با هدف کاربردی کردن آموزه های ائمه در زندگی روزمره دانش آموزان، اقدام به برگزاری مسابقه با عناوین «رمضان، قدر، امام حسین(ع) و امام علی (ع)» در قالب رسانه و فضای مجازی کرده است.

نقوی گفت: مسابقه سرود سلام فرمانده مربوط به کلیه مدارس (ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم و هنرستانهای کاردانش و فنی حرفه ای) منطقه است. فایل صوتی سرود در برنامه صبحگاه و زنگ های تفریح به جهت سهولت در امر برگزاری سرود از دستگاههای صوتی آموزشگاه در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

وی افزود: قرعه کشی از برگزیدگان در دو نوبت نیمه رمضان همزمان با میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع) و عید سعید فطر برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار