تجلیل از برترین‌های حوزه معاونت پرورشی ناحیه یک قم در اردوگاه ملاصدرا

قم (پانا) - مراسم تجلیل از معاونان پرورشی و مربیان برتر امور تربیتی مدارس ناحیه یک قم با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در اردوگاه فرهنگی ملاصدرای کهک برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۴۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از برترین‌های حوزه معاونت پرورشی ناحیه یک قم در اردوگاه ملاصدرا

مراسم تجلیل از معاونان پرورشی و مربیان برتر امور تربیتی مدارس ناحیه یک قم در سال تحصیلی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در فضای باز اردوگاه فرهنگی ملاصدرای کهک برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام «محمد امینیان عرب» معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم، «مهدی خادمی» رییس اداره امور تربیتی، مشاور و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی و «اکبر علی بابایی» رییس اداره فرهنگی هنری اداره کل به همراه معاونان آموزش و پرورش ناحیه یک و کارشناسان این اداره حضور داشتند.

در ابتدای مراسم، «عبدالله صادقخانی» مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قم در سخنانی با گرامیداشت ایام ماه شعبان و تقدیر از تلاش های مستمر همکاران حوزه پرورشی، اظهار کرد: ضرورت دارد به همان اندازه که به فکر جبران عقب ماندگی دانش آموزان در پساکرونا هستیم، به فکر آسیب دیدگان از فضای مجازی و معضلات اخلاقی و تربیتی نیز باشیم.

وی با بیان اینکه لازمه کار جهادی، کار تشکیلاتی است، گفت: تعبیر جهاد تبیین، به دو واژه مهم جهاد و تبیین اشاره دارد؛ جهاد موقعی است که دشمنان مانع انجام کاری می شوند و تبیین نیز در برابر جریان تحریف واقعیات قرار می گیرد.

در ادامه، «احمد غفاریان» معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک، با تقدیر از زحمات و تلاش های صورت گرفته در راستای تربیت دانش آموزان در مدارس، گزارشی از فعالیت های بخش های این معاونت را بیان کرد.

در پایان، با حضور «ناصر حمزه ای» معاون سابق پرورشی و فرهنگی اداره کل، از مدیران برتر مدارس در ارزیابی پرورشی، مدیران دارالقرآن ها و کانون های فرهنگی، معاونان پرورشی، مشاوران، مدرسین درس تفکر و سبک زندگی، مربیان برتر در فعالیت های پرورشی و همچنین 20 فرزند شهید شاغل در حوزه معاونت پرورشی، با تقدیم لوح و هدایایی تجلیل شد.

همچنین به تمامی شرکت کنندگان در این مراسم، هدایایی به رسم یادبود از سوی معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره ناحیه یک اهدا شد.

مراسم فوق با قرعه کشی 40 نفر از حضار جهت سفر کربلا، برپایی نماز جماعت و دورهمی در آلاچیق های اردوگاه ملاصدرای کهک همراه بود.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار