مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

جانبازان اسوه‌های ایثارگری و مقاومت در جامعه هستند

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت جانبازان الگوهای حسنه ایثارگری، فداکاری و از خودگذشتگی در جامعه هستند.

کد مطلب: ۱۲۶۲۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
جانبازان اسوه‌های ایثارگری و مقاومت در جامعه هستند

جواد جنگی در جمع کارکنان جانباز و خانواده ایثارگران شاغل در اداره کل افزود: شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده‌ آنان، جزو برجسته‌ترین انسانها و شریف‌ترین ها هستند و باید همان گونه هم با آنها برخورد شود.

وی با بیان اینکه جانبازان تا مرحله شهادت نیز پیش رفته اند، ادامه داد: جانبازان ما هنوز در میدان مقاومت و ایستادگى و مجاهدت هستند و این فضیلت، مخصوص آنهاست.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار کرد: ایران اسلامی در عرصه های مختلف پیشرفت‌های بسیاری داشته است که این پیشرفت‌ها مرهون دفاع‌ و مجاهدت‌های جانبازان است.

وی بیان کرد: براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب ملت ایران با همه‌ وجود مرهون تلاش و مجاهدت این ایثارگران است؛ چه ایثارگرانى که شهید شدند یا شهید دادند و چه ایثارگرانى که جانباز شدند.

جنگی بیان کرد: برکات ایثارگران و جانبازان براى کشور و دنیاى اسلام بی‌شمار است و نظرات و پیشنهادات و انتقادات آنان راهگشای مشکلات این نهاد خواهد بود.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به اینکه جانبازان ارزنده‌ترین یادگاران دوران حماسه‌ دفاع مقدس هستند. گفت: امروز، جانبازان نمونه‌هاى بزرگ افتخار و شجاعت و فداکارى و یادگارهاى دوران حماسه‌اند.

در این آیین با اهدای هدایایی از جانبازان اداره کل تجلیل و تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار