فرماندار شهرستان قدس:

نظام شهروندی با تعامل و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرائی اصلاح می‌شود

شهرقدس (پانا) - فرماندار شهرستان قدس در آیین تودیع و معارفه شهردار قدس، تعامل و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرائی را گامی موثر در راستای اصلاح نظام شهری و شهروندی دانست.

کد مطلب: ۱۲۶۲۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد
نظام  شهروندی با تعامل و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرائی اصلاح می‌شود

وحید گلی‌کانی در آیین تودیع و معارفه شهردار قدس که در سالن همایش فرهنگ و هنری باغ ملی برگزار شد، با اشاره به اصلاح زیرساخت‌های این شهرستان بیان کرد: در شهرستان قدس با دغدغه کمبود زیرساخت‌ها مواجه هستیم که می‌بایست به منظور اصلاح این زیرساخت و جبران کمبودها اقدامات لازم صورت گیرد.

وی در خصوص تعامل و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرائی شهرستان قدس افزود: امید است با حضور مدیران ارشد در این شهرستان و تعامل و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرائی بتوانیم گامی موثر در راستای اصلاح نظام شهری و شهروندی برداشته باشیم.

فرماندار شهرستان قدس در رابطه با رفع مشکلات این شهر ادامه داد: از مجموعه شهرداری انتظار می‌رود که به منظور اصلاح بافت فرسوده، ارتقا سرانه فضای سبز، کاهش ترافیک، ایجاد و افزایش بستر‌های فرهنگی، افزایش معماری اسلامی در سطح شهر و دیگر موارد عمل کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه انتخاب مدیران فساد ستیز را باید سرلوحه کار خود قرار داد، گفت: امیدواریم با انتخاب مدیران متعهد و فسادستیز در بدنه مدیریتی شهرداری شهرستان قدس به منظور ارتقا حقوق شهروندی و توسعه شهرستان عمل شود.

وی عنوان کرد: شهرداری باید به منظور جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز اقدامات لازم را انجام داده، همچنین هویت بخشی به سیما و منظر شهر و استحکام بنا‌ها را به منظور جلوگیری از خسارت های ناگوار در زمان وقوع بحران در دستور کار خود قرار دهند.

مقام عالی دولت در شهرستان قدس در خصوص کاهش مراجعات حضوری شهروندان گفت: ارائه خدمات حوزه شهری باید به سمت بستر‌های الکترونیک به منظور کاستن از مراجعات حضوری شهروندان برود.

گلی‎کانی اظهار کرد: باتوجه به تاکید مقام معظم رهبری به معماری ایرانی اسلامی، مجموعه شهرداری باید به منظور افزایش بناهای ایرانی اسلامی عمل کرده و پایبندی به اصول و ضوابط معماری ایرانی و اسلامی را گشترس دهد.

خبرنگار: پردیس سهیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار