در آموزش و پرورش ناحیه ۳ مشهد مقدس:

مراسم نمادین آیین جشن نیکوکاری برگزار شد

مشهد(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ مشهد مقدس، هدف از برگزاری آیین جشن نیکوکاری را حفظ و ترویج این سنت حسنه اسلامی-ایرانی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۶۱۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
مراسم نمادین آیین جشن نیکوکاری برگزار شد

مراسم نمادین آیین جشن نیکوکاری با حضور رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش خراسان رضوی، رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی، رئیس اداره یک کمیته امداد امام خمینی (ره) مشهد مقدس، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ مشهد، نمایندگان این اداره، فرماندهان بسیج دانش آموزی و نمایندگان پیشتازان در دبیرستان فرزانگان ۳ این ناحیه برگزار شد.

رزا درسنی مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه، ضمن تبریک ماه شعبان و اعیاد مبارک این ماه به ویژه امروز که میلاد با برکت سرور و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام است، جشن نیکوکاری این سنت حسنه ایرانی اسلامی-ایرانی را مورد تاکید قرار داد و گفت خداوند هم در قرآن کریم در سوره بقره اشاره فرموده اند که انفاق کنید و به واسطه ترک انفاق، خود را به هلاکت نیفکنید.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به بیانات علما، صلحا و جامعه شناسان بیان کرد: اگر انفاق باشد ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی از بین می‌رود و پیشگیری می شود و ریشه های بزه در جامعه را معضلات اقتصادی و معیشتی دانست.

درسنی گفت: امیدوارم با بجا آوردن این سنت حسنه با حضور شما دانش آموزان بتوانیم به دانش‌آموزان نیازمند جای جای ایران اسلامی و شهر خودمان کمک کنیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه، اعلام کرد: پس از اجرای این برنامه همراه با دانش آموزان و میهمانان گرامی در فضای مدرسه، نهال کاری خواهیم داشت و در باب این سنت حسنه اسلامی-ایرانی و فواید درخت و درختکاری سخن گفت.

خبرنگار: نیایش احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار