مدیر سازمان دانش‌آموزی البرز:

مجلس دانش‌آموزی گام بلندی در تحقق شعار دانش‌آموز محوری است

کرج (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان البرز عنوان کرد مجلس دانش‌آموزی گام بلندی در جهت تحقق شعار دانش‌آموز محوری و به رسمیت شناختن نظرات و مطالبات دانش‌آموزان است که می‌تواند زمینه مشارکت و تصمیم‌سازی نواجوانان را برای تعیین سرنوشت خود فراهم کند.

کد مطلب: ۱۲۶۰۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش‌آموزی گام بلندی در تحقق شعار دانش‌آموز محوری است

محسن صادقیان، مدیر سازمان دانش آموزی البرز در آیین انتخابات هئیت رئیسه مجلس دانش آموزی استان البرز گفت: بهره گیری از نظرات دانش آموزان در سطوح مختلف، ترویج فرهنگ گفتگو و مشارکت جویی، تقویت روحیه خودباوری و مسئولیت پذیری دانش آموزان از مهمترین اهداف تشکیل مجلس دانش آموزی است.

وی افزود: دانش آموزان به عنوان حلقه های مشورتی دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را از طریق شوراهای مدرسه و مجالس دانش آموزی در موضوعات مختلف به مسئولین آموزش و پرورش انتقال داده و در تصمیم گیری ها نقش آفرینی می کنند.

صادقیان اضافه کرد: انتخابات مجلس دانش آموزی در 8 ناحیه و شهرستان استان البرز برگزار شده است و 400 نفر از دانش آموزان منتخب عضو این مجالس هستند.

وی همچنین بیان کرد: در مجلس دانش آموزی استان نیز 50 نفر دانش آموز در دو جنسیت دختران و پسران از مناطق مختلف حضور دارند که چهار نفر از آنان عضو مجلس دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران هستند.

مدیر سازمان دانش آموزی در پایان اظهار امیدواری کرد: بررسی مسائل، فرصت ها و چالش های جامعه دانش آموزی در جلسات و کمیسیون های تخصصی مجلس دانش آموزی بتواند زمینه مناسب برای تحقق سیاست دانش آموز محوری که از اصول مهم سند تحول بنیادین و بسته تحولی سازمان دانش آموزی است را ایجاد کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار