مسئول سلامت و تندرستی آموزش و پرورش ملارد:

فعالیت مراقبین سلامت در زمان شیوع کرونا، جهادگرانه ادامه دارد

ملارد(پانا) - مسئول سلامت و تندرستی آموزش و پرورش ملارد، فعالیت مراقبین سلامت مدارس در زمان شیوع ویروس کرونا را جهادی خواند و گفت با وجود تعداد کم نیروهای سلامت، از طریق آموزش نیروهای داوطلب سعی شد که کمبود نیرو جبران شود.

کد مطلب: ۱۲۵۹۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت مراقبین سلامت در زمان شیوع کرونا، جهادگرانه ادامه دارد

مصطفی محمدی، مسئول سلامت و تندرستی آموزش و پرورش ملارد به عنوان زیرمجموعه پرورشی و تربیتی، بیان کرد: مجموعه سلامت و پیشگیری، مجری واکسیناسیون فرهنگیان و دانش‌آموزان در دوران کرونا بود و مراقبین سلامت در این طرح بصورت جهادی، ایفای نقش کردند.

وی ادامه داد: تاکنون ۳۷۵۵۷ نفر دانش‌آموز و ۳۴۶۰ نفر فرهنگی در دو دز واکسینه شده‌اند و تمامی مراقبین سلامت در دوران کرونا هم در آموزش مجازی و هم در آموزش حضوری کاملاً فعال بودند همچنین تزریق واکسیناسیون همکاران فرهنگی و تعدادی از دانش‌آموزان را هم به صورت داوطلبانه به عهده داشتند.

محمدی افزود: واحد پیشگیری و سلامت آموزش و پرورش سالانه طرح‌ها و مناسبت‌های زیادی را با همراهی شبکه بهداشت، اجرا می‌کند و از مهم‌ترین این طرح‌ها می‌توان به روز ملی هوای پاک، روز جهانی آسم و آلرژی، بسیج ملی تغذیه، فجر سلامت، تفکیک زباله، روز جهانی تالاسمی، بهداشت محیط، روز جهانی سالمند، قلب، کودک، تغذیه سالم، پوکی استخوان، سلامت بانوان، اطلاع‌رسانی همه هپاتیت، مروج سلامت، افتتاحیه سفیران، پیشگیری از بیماریهای ژنتیک، آموزش امداد و نجات و هموفیلی و ایدز اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: گاهی در مدارس مشکلاتی نظیر سرخک، آنفلوآنزای پرندگان و کرونا بصورت غیرمنتظره پیش می‌آید که با همکاری شبکه بهداشت و درمان کنترل می‌شود.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار