برگزاری مسابقات کیک بوکسینگ رزم نیسا درشهرستان اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - نایب رییس رزم نیسای فدراسیون انجمن ورزش‌های رزمی کشورگفت سعی کردیم تمامی ورزشکاران مستعد در رزم نیسا در مسابقات انتخابی حضور داشته باشند تا نفرات برگزیده سطح بالایی برای حضور در تیم ملی داشته باشند.

کد مطلب: ۱۲۵۷۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات کیک بوکسینگ رزم نیسا درشهرستان اسلامشهر

کورش رفیعی، مسئول برگزاری مسابقات کیک بوکسینگ رزم نیسا در سخنانی اظهارکرد: 230 ورزشکار از 13 شهرستان کشور در این مسابقات رقابت می‌کنند و در پایان نفرات اول تا سوم هر وزن برای ارودی تیم ملی انتخاب خواهندشد.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود، ادامه داد: در مسابقات کیک بوکسینگ رزم نیسا در هر رده سنی، ورزشکاران در 8 وزن مبارزه می‌کنند.

سپس علی جعفرخانی نایب رییس رزم نیسای فدراسیون انجمن ورزش‌های رزمی کشور نیز در سخنانی با اشاره به وقفه دوساله مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: سعی کردیم تمامی ورزشکاران مستعد در رزم نیسا در مسابقات انتخابی حضور داشته باشند تا نفرات برگزیده سطح بالایی برای حضور در تیم ملی داشته باشند.

وی بیان کرد: نفرات برتر این رقابت‌ها برای شرکت در مسابقات جهانی که در خرداد ماه سال 1401 در هلند برگزار می‌شود، به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار