رضا کشتی دار:

سفیران سلامت در راه پرافتخاری قدم گذاشته‌اند

کاشمر (پانا) - رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی در دبستان محیط زیستی شهاب گفت دانش‌آموزان سفیر سلامت قدم در را ه پرافتخار گذاشته‌اند. چرا که برای داشتن محیط زیست سالم تلاش می کنند.

کد مطلب: ۱۲۵۶۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد
سفیران سلامت در راه پرافتخاری قدم گذاشته‌اند

رضا کشتی دار در همایش مجازی سفیران سلامت که با عنوان دوستی سلامت و طبیعت گفت: رعایت بهداشت فردی، بهداشت اجتماعی، بهداشت روان، تغذیه صحیح و اصولی، تحرک بدنی و رعایت فرهنگ ترافیکی از جمله مواردی است که توسط سفیران سلامت مدارس آموزش و انتقال داده می شود.

وی در ادامه افزود: دانش آموزان سفیر سلامت قدم در راه پر افتخاری گذاشته اند چرا که در جهت فراهم کردن محیطی سالم برای زندگی تلاش می کنند.

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل گفت: نظارت روزانه بر نحوه عرضه مواد غذایی موجود در پایگاه تغذیه سالم مدارس، آموزش فرهنگ صحیح تغذیه به سایر دانش‌آموزان، نظارت بر ایمنی و تاریخ انقضای کپسول اطفای حریق، مشارکت در تیم‌های امداد و نجات و دادرس، نظارت بر نظافت محیط فضای داخل مدرسه، همکاری با مدرسه در اجرای برنامه‌های زیست محیطی و حفظ و توسعه فضای سبز مدرسه از دیگر اقدامات مهمی است که توسط این دانش آموزان در مدارس انجام می شود.

کشتی دار در ادامه از برنامه های حوزه کارشناسی سلامت آموزش و پرورش، عفت اولیائی و تیم همراه تقدیر و تشکر کرد و افزود: فعالیت های زیست محیطی شهرستان کاشمر نه تنها در استان بلکه در کشور نمونه ای بی نطیر است.

در این همایش که با حضور حامد ناصری، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمر و حلیمه عاشوری کارشناس اداره سلامت و تندرستی و کارشناسان حوزه سلامت قطب شهید مدرس برگزار شد علاوه بر مراسم مختلف از جمله مولودی خوانی و مرشد خوانی همراه با ورزش زورخانه ای؛ بازید از نمایشگاه هم به صورت مجازی برای شرکت کنندگان در لایو و هم به صورت حضوری برای حاضران انجام شد و اسامی برندگان کاردستی از مواد دور ریختنی نیز اعلام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار