:

فعالان و اصحاب رسانه رودرروی جنگ نرم هستند

تبریز(پانا)- فرمانده سپاه عاشورا در آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت رسانه ها برای ایستادگی در مقابل جنگ نرم، فعالان و اصحاب رسانه را رود در رو در مقابل این جنگ دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۳۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
فعالان و اصحاب رسانه رودرروی جنگ نرم هستند

سردار اصغر عباسقلی زاده در آذربایجان شرقی عصر چهارشنبه در آیین اختتامیه پنجمین دوره ی جشنواره ی رسانه ای ابوذر گفت: دشمنان انقلاب در تلاش اند تا با جنگ رسانه‌ای و با ایجاد استحاله فرهنگی به باورها و اعتقادات مردم حمله کنند. ولی نه تنها موفق نشده اند بلکه مردم همچنان پایبند انقلاب هستند.


وی ادامه داد: رسانه های دشمنان انقلاب تلاش می‌کنند با شبهه افکنی نسبت به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب، ابهام آفرینی کنند که تاکنون این ضربه ها بی اثر شده و لذا فعالان و اصحاب رسانه رودرروی این جنگ نرم قرار دارند. چرا که دشمنان انقلاب به جبهه جنگ نرم امید بسته اند تا با پیروزی و غلبه به اعتقادات مردم بتوانند به صفوف انقلاب نفوذ کنند که البته با هوشیاری مردم و رسانه ها موفق نشدند.

وی اضافه کرد: امروز اگر تمام کشورهای دنیا را بررسی کنید هیچ کشوری مانند ایران مورد هجمه و تهدید نیست، ناامید کردن، تحریف واقعیت و حقایق انقلاب، شبهه و اختلاف افکنی، بزک کردن دوران منحوس پهلوی از جمله اقدامات آنها است.

فرمانده سپاه عاشورا اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس نیز کل دنیای شرق و غرب مانند ناتو، سنتو، کشورهای غرب و شرق و حاشیه نشین خلیج فارس در مقابل انقلاب اسلامی صف آرایی کرده بودند که اکنون این هجمه‌ها از آن دوران نیز شدیدتر است.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس که تمام دنیا مقابل ایران بود دوران جهاد اصغر بوده و اکنون با هجمه های که با جنگ نرم دشمن آغاز کرده در دوران جهاد اکبر که مقوم شیطان است به سر می بریم و آمریکا به عنوان شیطان بزرگ همچنان سردمدار است و باورها اعتقادات و ارزش های ما را مورد هجمه قرار داده است.

جهاد تبیین جزو وظایف اصلی رسانه ها است

معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی نیز در این مراسم اظهار داشت:جهاد تبیین جزو وظایف اصلی رسانه ها است که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب می باشد.


تراب محمدی افزود: تلاش های رسانه‌ای دشمنان با هدف براندازی انقلاب اسلامی بوده اما به جایی نرسیدند و لذا در این راه خودشان دچار شکست شدند.

وی ادامه داد: برای محتوا سازی رسانه ها مهمترین و شاخص‌ترین موضوع توجه به فرمایشات رهبری و گام دوم انقلاب است تا محتوا سازی بر این اساس انجام شود. از جنگ سخت گذر کردیم اما دشمنان این بار با جنگ نرم تلاش می کنند اذهان و افکار جوانان را نشانه بروند، در واقع می خواهند هنجارها را ناهنجار و ناهنجارها را هنجار نشان دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرده و گفت: مردم همواره شجاعانه و آگاهانه پشت سر مقام معظم رهبری هستند تا حرکت‌های مذبوحانه دشمنان را خنثی کنند و دشمن تلاش می‌کند تا نظام را ناکارآمد نشان دهد ولی رسانه‌ها همواره این تلاش دشمنان را ناکام گذاشته اند.

هدف این جشنواره ایجاد رقابت رسانه‌ای، افزایش تولید محتوا و شناسایی استعدادهای خبری استان است

همچنین در ابتدای این آیین ، دبیر پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان شرقی گفت: از نظر ما همه شرکت کنندگان در جشنواره ابوذر برگزیده هستند زیرا آنها در جبهه انقلاب بوده و نیت و هدفشان تولید محتوا برای جبهه انقلاب و توسعه استان است.

جواد بیرامزاده افزود: جشنواره ابوذر با هدف ایجاد رقابت رسانه‌ای، افزایش تولید محتوا و شناسایی استعدادهای خبری استان برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: خبرنگاران جزو مظلوم ترین قشر جامعه هستند که علی رغم مشکلات فراوان در حوزه کاری خودشان همواره صدای مردم بوده‌اند. حل مشکلات این قشر زحمتکش و پرتلاش همت مسؤولان ذیربط را می‌طلبد.

وی با تاکید بر اینکه بسیج رسانه نیز در این راستا ضمن مطالبه گری از مسؤولان خود را در کنار خبرنگاران می‌داند، گفت: طبق اذعان هیئت داوران آثار ارسالی به پنجمین جشنواره ابوذر از کیفیت خوبی هم در محتوا و هم در ساختار برخوردار بوده است.

بیرام زاده در پایان خاطرنشان کرده و گفت: بی شک زحماتی که خبرنگاران استان در ایام کرونا متحمل شدند یادآور دوران دفاع مقدس بود. خبرنگاران ما در اوج کرونا دوشادوش مدافعان سلامت در خط مقدم نبرد با کرونا جنگیدند و این جنگ همچنان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار