سرپرست اداره کل فرهنگی هنری ، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش:

قدرت رسانه قدرت اول دنیا و جنگ امروز جنگ نرم است

مشهد(پانا) - سرپرست اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش در همایش گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در مشهد گفت قدرت رسانه، قدرت اول دنیا و جنگ امروز جنگ نرم است و همه تلاش می‌کنند تا در این جنگ پیروز باشند.

کد مطلب: ۱۳۷۲۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد
قدرت رسانه قدرت اول دنیا و جنگ امروز جنگ نرم است

محمد حسین پورثانی سرپرست اداره کل فرهنگی، هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: امروز رسانه حق را باطل و باطل را حق نشان می دهد. مجموعه هایی که روابط عمومی قوی دارند برون داد آن مجموعه خیلی بزرگ و قوی جلوه داده می شود.

وی افزود: امروز عصر فناوری و رسانه و فضای متاورس و هوش مصنوعی، جای همه چیز را دارد می گیرد و ما متاسفانه در آموزش و پرورش در این موضوع کار نکرده ایم. در عصری که در سال ۹۵، ۱۳۵ میلیارد تومان برای یک بازی از کشور خارج شده یا در فضایی که دانش آموز برای فلان نقطه فلان خواننده در فضای متاورس ۱۵ میلیون پول هزینه می کند تا در کنسرت او شرکت کند ما کجای کار هستیم . دانش آموز در یک فضا و مدیر و معلم ما در فضایی دیگر است و روابط عمومی می تواند این دو را به هم نزدیک کند و با دانش آموز ارتباط بگیرد.

وی ادامه داد: ما دو فرهنگ داریم فرهنگ کارمندی و دیگر فرهنگ وظیفه مداری. از بزرگ ترین چالش های ما این است که دنبال وظیفه خودمان نیستیم دنبال نان خود هستیم. نباید فقط دنبال مسئولیت و کارمندی خود باشیم. اگر در فضای روزمره آموزش و پرورش و کارمندی گیر افتادیم، هیچ تحولی اتفاق نمی افتد هر عملکرد می تواند منشأ تحول باشد، امام یک نفر بود، ولی یک امت را تغییر داد.

دانش آموز خبرنگار : فاطمه زرنگ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار