فرماندار ملارد خبر داد:

افتتاح ۶۸ پروژه طی دهه فجر در شهرستان ملارد

ملارد (پانا) - همزمان با دهه فجر، ۶۸ پروژه در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، آموزشی، بهداشت و درمان و خدماتی با حضور مقامات کشوری و استانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد مطلب: ۱۲۵۲۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح ۶۸ پروژه طی دهه فجر در شهرستان ملارد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، جابر کریمی سرپرست فرمانداری ملارد از بهره‌برداری و افتتاح ۶۸ پروژه با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۱۵ میلیارد تومان در سطح شهرها و روستاهای این شهرستان خبر داد.

وی افزود: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، آموزشی، بهداشت و درمان و خدماتی است که طی دهه فجر با حضور مقامات کشوری و استانی به بهره برداری خواهد رسید.

سرپرست فرمانداری ملارد اظهار کرد: تنها در بخش صنعتی ۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۲۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است که زمینه اشتغال جوانان این شهرستان را فراهم خواهد کرد.

جابر کریمی گفت: در بخش بهداشت و درمان علاوه بر افتتاح بیمارستان شهدای سلامت، سه پروژه بهداشتی و درمانی دیگر نیز مجموعا با اعتباری بالغ بر ۳۰۷ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: از ۶۸ پروژه قابل افتتاح در سطح شهرستان ملارد در دهه فجر، ۱۵ پروژه شامل زیرسازی، جدول‌گذاری و احداث فرهنگسرا با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان در روستاهای این شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

نماینده عالی دولت در شهرستان ملارد تصریح کرد: سایر پروژه‌ها شامل برق‌رسانی، اجرای شبکه آب و فاضلاب، اجرای طرح‌های کشاورزی و چندین مرکز آموزشی و تفریحی است که اطلاعات این پروژه‌ها از طریق رسانه‌ها در اختیار مردم قرار داده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار