مدیرآموزش و پرورش دماوند:

مهم‌ترین وظیفه امروز ما حفظ و حراست از انقلاب و ارزش‌های دینی است

دماوند (پانا)- همزمان با لحظه ورود تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی ایران، زنگ انقلاب در آموزشگاه مریم عذرا دماوند به صورت نمادین نواخته شد و مدیرآموزش و پرورش شهرستان دماوند در این مراسم مهم‌ترین وظیفه امروز را حفظ و حراست از انقلاب و صیانت از ارزش‌های دینی دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۲۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
مهم‌ترین وظیفه امروز ما حفظ و حراست از انقلاب  و ارزش‌های دینی است

زهرا طاولی مدیر آموزش و پرورش دماوند در مراسم نواختن زنگ انقلاب در آموزشگاه مریم عذرا دماوند ضمن تبریک فرا رسیدن طلیعه فجر و جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این حماسه‌ها که با جان‌فشانی‌های مردم در حفظ انقلاب شکل گرفت برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند؛ ۱۲ بهمن سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی، باید برای همیشه از این رخداد مهم تجلیل گردد.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصتی مناسب برای آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی است، افزود: کم رنگ کردن آرمان ها و ارزش های انقلاب باعث سوء استفاده دشمنان و دسیسه‌چینی‌های آنان می‌شود. دانش‌آموزان با معرفت افزایی و شناخت اهداف انقلاب و حفظ ارزشهای دینی می‌توانند پاسداران و حافظان خوب انقلاب باشند.

رضا طاهر‌خانی فرماندار شهرستان دماوند نیز در این مراسم گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی، فرصت مغتنم و گران‌بهایی بوده تا آرمان بزرگ بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و چگونگی تحقق شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» و رشادت‌ها و ایثار ملت ایران را به نسل جوان منتقل و نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان نقش برآب شود.

احمد میر‌شریفی امام جمعه شهر آبسرد در این مراسم با اشاره به جهاد تبیین گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای آشنایی مردم با دستاوردهای نورانی انقلاب اسلامی می باشد که این همان اهداف والای جمهوری اسلامی است.

این مراسم با برنامه‌های متنوعی مانند اجرای گروه سرود و دکلمه‌خوانی همراه بود که به صورت زنده از شبکه شاد پخش و در کانال‌های مدارس دماوند بارگزاری شد.

خبرنگار: فاطمه غفوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار