رئیس کمیته امداد شهرستان شهرضا:

دهه فجر سرآغاز تجلی افتخار، عزت و سربلندی ملت ایران است

شهرضا (پانا) - رئیس کمیته امداد شهرستان شهرضا گفت دهه فجر نشان‌دهنده آرمان‌ها، ارزش‌ها، خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده و سرآغاز تجلی افتخار، عزت و سربلندی ملتی شریف است.

کد مطلب: ۱۲۵۲۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
دهه فجر سرآغاز تجلی افتخار، عزت و سربلندی ملت ایران است

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی شهرستان شهرضا، عبدالرزاق میرزایی بیان کرد: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تحول عظیمی در عرصه های اجتماعی، فرهنگی و علمی صورت گرفت، دستاوردهای شگرفی پدید آمد و نهضتی امیدبخش در سراسر جهان در جریان است که تلالو آن امروز مرزهای جغرافیایی را در نوردیده است.

وی افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی برای بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است و بار دیگر در راه تحقق اهداف والای رهبر کبیر انقلاب و رهنمودهای مقام معظم رهبری پیمان می بندیم تا در صیانت از نظام جمهوری اسلامی ایران همه تلاش و همت خود را بکار گرفته و در حفظ دستاوردهای این انقلاب کوشا باشیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرضا اضافه کرد: اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و آرزوی علو درجات روح پرفتوح بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفته و امیدوارم تحت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، انقلاب عزیزمان به حکومت جهانی حضرت قائم آل محمد(عج) متصل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار