امام جمعه اسلامشهر:

دهه فجر مقطع قابل توجه و سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است

اسلامشهر (پانا) - امام جمعه اسلامشهر تاکید کرد دهه فجر مقطع قابل توجه و سرنوشت‌سازی در تاریخ انقلاب اسلامی است

کد مطلب: ۱۲۵۱۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
دهه فجر مقطع قابل توجه و سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام محمد نوروزی، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شهرستان اسلامشهر، در دومین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات فرهنگ فرمانداری اسلامشهر برگزار شد، در سخنانی به با اشاره به آیات سوره فجر در قرآن کریم و سوگند خداوند به فجر و شب‌های ده‌گانه اظهار کرد: دهه فجر مقطع بسیار قابل توجه و سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است که با ورود امام راحل در ۱۲ بهمن ۵۷ پس از پانزده سال تبعید آغاز شد.

وی با اشاره به استقبال بی‌نظیر ملت ایران از ورود امام خمینی(ره) بیان کرد: پس از گذشت43 سال از انقلاب اسلامی حضور باشکوه مردم در صورت برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن از اهمیت بسیاری برخوردار است.

در ادامه حسین حبیبی سرپرست فرمانداری اسلامشهر نیز در سخنانی اظهار تصریح کرد: از دوازدهم تا ۲۲ بهمن که یادآور ایام باشکوه انقلاب اسلامی است،می‌باسیت جلوه‌های ویژه و فضاسازی خاص در شهرستان مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی روند اجرای پروژه‌های عمرانی نیز می‌بایست دقیق اجرا شود و خواستار انعکاس اخباربرنامه‌های دهه فجر از سوی اصحاب رسانه شد.

حبیبی دیدار با مردم محلات را در ایام دهه فجر از برنامه‌های بسیار مهم دانست و سپس به دو برنامه شاخص شهرستان اسلامشهر در ایام دهه فجر که افتتاح بندر خشک توسط وزرای دولت و برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در صورت تایید ستاد ملی کرونا است اشاره کرد.

سپس روسای کمیته‌های دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان اسلامشهر، از جمله کمیته زنان و خانواده، ورزش و جوانان، همیاری و سازمان‌های حمایتی، فرهنگیان و دانش‌آموزان، دانشگاهیان، ایثارگران، فرهنگی، هنری، امور مساجد، اتاق اصناف، کودک و نوجوان، بخشداری‌ها و... به بیان مطالب عناوین برنامه‌های خود پرداختند.

از جمله برنامه‌های شاخص دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان اسلامشهر، نواخته شدن زنگ انقلاب در روز ۱۲ بهمن، برگزاری مسابقات ورزشی کارگری استانی، تجلیل از پیشکسوتان فوتبال توابع استان تهران، اهدای ۴۳ سری جهیزیه و ۱۵۰۰ بسته معیشتی خانوار، تجدید میثاق با امام راحل برگزاری، میز خدمت در مراسم نماز جمعه، تجلیل از کارآفرینان، پرسنل نیروی هوایی، مراسم گرامیداشت شهدای ادیان توحیدی و ... است.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار