سردار غلامرضا جعفری:

آموزش و پرورش موجب آبادانی تمام جامعه است

تبریز( پانا ) - جانشین کل فرماندهی نیروهای مسلح،در رابطه با دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص دستگاه تعلیم و تعلم به ضرورت تربیت ولایی و جهادی در آموزش و پرورش اشاره کرده و این دستگاه را موجب آبادانی تمامی جامعه برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۴۴۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش موجب آبادانی تمام جامعه است

سردار غلامرضا جعفری در مراسم یادواره ۲۰۵ شهید فرهنگی آذربایجان شرقی و سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: بسیاری از جانبازان و ایثارگران هنگام روایت داستان ورود خود به جبهه های جنگ از معلمان خود صحبت می‌کنند. چراکه در واقع معلمان آموزش دهنده و لازمه دفاع از این سرزمین پربرکت هستند، از این قبیل معلم های انقلابی و ولایی در تاریخ میهن ما کم نیستند که از هر فرصتی برای خدمت به انقلاب اسلامی استفاده کردند.

وی افزود: اگر در حال حاضر مقام معظم رهبری بزرگترین دغدغه خود را موضوع آموزش و پرورش بیان می‌کنند بسیار دغدغه به جا و درستی است که ایشان در این خصوص می‌فرمایند: "اگر آموزش و پرورش ما درست شود تمام مملکت ما درست خواهد شد"؛ چرا که در زندگی تمامی ما نقش معلم بسیار ملموس است.

سردار غلامرضا جعفری ادامه داد: آموزش و پرورش در بهترین دوران زندگی یک انسان دقیقا در نقطه ای که شخصیت او شکل می‌گیرد نقش دارد. باید به آموزش و پرورش بسیار توجه کنیم و خوشبختانه آذربایجان شرقی از جمله استان‌های موفق در این حوزه است؛ آذربایجان شرقی دارای شهید های دلیری است که بن‌بست های بزرگ عملیات های جنگی را شکستند و پرورش شخصیت های بزرگ برای این انقلاب و نظام در این استان صورت گرفته است.

وی افزود: با انگیزه‌ترین نیرویی که در دوران ۸ سال دفاع مقدس وحود داشت دانش آموزان بودند که حاصل تربیت اعضای دستگاه تعلیم و تعلم هستند. امروزه دشمن از موشک‌های ساخته شده توسط ما می‌ترسد اما از موشک‌هایی که ساخته تفکر این جوانان است ترسناک‌تر است، این تفکر و روحیه بسیجی مخوف ترین اتفاق برای دشمنان است چراکه این دانش آموزان در دامان معلمانی انقلابی، ولایی و جهادی رشد می‌کنند و حماسه ای خلق می‌کنند که در طول ۴۰ سال آمریکایی ها و غربی ها و بسیاری کشورهای دیگر در آن حیرت‌زده می‌مانند.

در ابتدای مراسم مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، گفت: سردار سلیمانی سرباز ولایت و محبوب قلب های جهان اسلام و همه مردم ایران است .


جعفر پاشایی افزود: سردار سلیمانی فرماندهی بی بدیل بود که همواره در شرایط سخت توان مدیریتی خود را نشان داده و در همه حوزه ها الگویی مناسب برای نوجوانان و جوانان است.

پاشایی خاطر نشان کرد: این شهید بزرگوار هم در زمان حیات و هم در زمان شهادتش بزرگ مردی و شجاعت و اخلاص را معنا کرد.

این مقام مسئول در دستگاه تعلیم و تربیت استان در خصوص راه شهدا و سرداران اسلام مخصوصا سردار سلیمانی، گفت: مکتب سردار سلیمانی ادامه دارد و به لطف خدا به اوج خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار