نمایش لاله عباسی در شهرستان ملارد به روی صحنه رفت

ملارد (پانا) - همزمان با ایام شهادت شهیدسلیمانی ، نمایش لاله عباسی به کارگردانی محمد یزدی در فرهنگسرای بعثت صفادشت به روی صحنه رفت.

کد مطلب: ۱۲۴۴۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
نمایش لاله عباسی در شهرستان ملارد به روی صحنه رفت

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد، همزمان با دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، نمایش لاله عباسی به نویسندگی و کارگردانی محمد یزدی با هدف به تصویر کشیدن رشادت و دلاوری رزمندگان دفاع مقدش در فرهنگسرای بعثت صفادشت به روی صحنه رفت.

امیراسماعیل پورروشن، رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد در تشریح این خبر گفت: نمایش لاله عباسی برگرفته از نام دو شخصیت اصلی نمایش است؛ عباس که جانباز دوران دفاع مقدس است با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، او به مادر دختر‌بچه‌ای قول داده است که دخترش را در عملیات والفجر پیدا کند.

وی افزود: همچنین در این نمایش نرگس ایزدی، محمد یزدی، سعید بهرامی، مبینا بیات و نفس حسینی ایفای نقش می‌کنند و طراحی صحنه و نور را محمد یزدی، دستیار کارگردان معید امین، موسیقی و افکت داود نظری، اجرای نور بردیا کچیان، طراح لباس نرگس ایزدی، طراح پوستر و بروشور بهنام تقی لو و اجرای دکور حسین قاسمی به عهده دارند.

گفتنی است با رأی هیأت داوران بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان تهران نمایش‌ لاله عباسی به کارگردانی و نویسندگی محمد یزدی از شهرستان ملارد برترین نمایش از نگاه منتقدان است که به دبیرخانه چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار