رییس بهزیستی ملارد:

کودکان کار جزو اولویت‌های حفظ سلامت هستند

ملارد (پانا) - رییس بهزیستی ملارد از کودکان کار با عنوان کسانی که بیشتر در معرض بیماری و خطر هستند، یاد کرد و آن‌ها را در اولویت توزیع وسایل بهداشتی قرار داد.

کد مطلب: ۱۲۴۴۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
کودکان کار جزو اولویت‌های حفظ سلامت هستند

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، به منظور رعایت هرچه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی، بسته‌هایی شامل لوازم بهداشتی چون ماسک و محلول ضدعفونی با همکاری کارشناسان اورژانس اجتماعی جهت کودکان کار و خیابان و افراد کارتن‌خواب توزیع شد.

داود خادم، رییس بهزیستی ملارد، ضمن تأکید بر اهمیت و ادامه موازین بهداشتی گفت: افرادی چون کودکان کار و کارتن‌خوابها بیش از دیگران در معرض بیماری و دیگر آسیب‌ها قرار دارند.

وی افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا، به دفعات بسته‌های بهداشتی توسط این اداره توزیع شده و کودکان در اکثر مواقع با توجه به نیاز به حمایت بیشتر، جزو اولویت‌ها بوده‌اند.

خادم در ادامه با بیان اینکه تهیه لوازم بهداشتی جزو اولویت‌های این افراد نیست، خاطرنشان کرد: به لحاظ مشکلات معیشتی، اقتصادی و فرهنگی که این افراد با آن روبرو هستند، لازم است برای استفاده از لوازم بهداشتی آموزش‌ دیده و اهمیت آن را با توجه به شرایط موجود و شیوع سویه‌های جدید این ویروس درک کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار