صداقت و شفافیت، مهم‌ترین ویژگی‌ خبرنگاران دانش‌آموز پانا

اسلامشهر (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهردر دوره آموزشی خبرنگاران دانش‌آموزی پانا گفت لازم است اطلاعات خبرنگاران در زمینه‌های مختلف جامعه، کامل و به‌ روز باشد تا درنگارش اخبار دچارمشکل نشوند و این امر یکی از ویژگی‌های بارز خبرنگار‌ان توانمند است.

کد مطلب: ۱۲۳۸۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
صداقت و شفافیت، مهم‌ترین ویژگی‌ خبرنگاران دانش‌آموز پانا

در این جلسه، سولماز زارعی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر، در سخنانی اظهار کرد: لازم است نوجوانان در دورانی که بیشتر در خانه هستند، برنامه‌های ورزشی مناسب و در مجموع سواد حرکتی را نیز مد نظر داشته تا در آینده از نظر جسمی دارای سلامتی کامل باشند.

وی در رابطه با فرا گرفتن علوم خبرنگاری نیز بیان کرد: ضروری است اطلاعات خبرنگاران در زمینه‌های مختلف جامعه کامل و به‌ روز باشد تا در نگارش اخبار دچار مشکل نشوند و این امر یکی از ویژگی‌های بارز خبرنگاران توانمند است و ادامه داد، یکی از مهم‌ترین خصوصیات خبرنگاران دانش‌آموزی پانا، صداقت و شفافیت در نگارش اخبار است .

در ادامه ساسان حق‌شناس رابط خبرگزاری پانا آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در سخنانی در دو بخش آموزشی به بررسی فعالیت‌های سه ماه اخیر، برنامه‌ریزی فعالیت‌ها تا پایان سال و آموزش قواعد خبرنویسی پرداخت.

در این جلسه که با نظارت کارشناسی سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش اسلامشهر در کانون فرهنگی، تربیتی طوبی اسلامشهر برگزارشد، کارشناس فعالیت‌های فرهنگی، هنری منطقه نیز حضور داشت و از دانش‌آموزان خبرنگار پانا نیز تقدیر شد.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه شکوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار