مراسم تحلیف امدادگران جوان جدید الورود به جمعیت هلال‌احمر استان البرز

کرج (پانا) - مراسم تحلیف امدادگران جوان جدیدالورود جمعیت هلال‌احمر کرج با حضورسرپرست جمعیت هلال‌احمر، نمایندگان معاونت های مجمع ملی جوانان و اعضای امداد و نجات در سالن جلسات سازمان هلال‌احمرشهرستان کرج برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۸۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تحلیف امدادگران جوان جدید الورود به جمعیت هلال‌احمر استان البرز

تیمور علیخانی، سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان کرج گفت: در این مراسم از تعدادی از اعضا به نمایندگی از ۳۱ نفر عضو جوانان واجد تحلیف و از امروز عضو سازمان امداد و نجات استان البرز شدند.

وی از تلاش های اعضای جوانان هلال احمر کرج به ویژه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون تجلیل کرد و گفت: اعضای جوانان با اجرای طرح های مختلف از جمله، آمران و ناظران سلامت، و طرح "ایران یاران جوان" با مسئولین و مردم در راستای کاهش بیماری کرونا گام های موثری برداشتند.

علیخانی در ادامه اضافه کرد: اعضای کمتر از ۳۵ سال سن، در بدو ورود عضو جوانان هلال احمر می شوند و پس از ۶ ماه فعالیت در حوزه جوانان وارد سازمان امداد و نجات خواهند شد و می توانند در دوره های تکمیلی و تخصصی جهت حضور در پایگاه های امدادی شرکت کنند.

در پایان مراسم، اعضای جوانان هلال احمر ضمن قرائت سوگند نامه توسط مشاور سازمان جوانان هلال احمر، امیرحسین مسیب زاده مراسم تحلیف را با حضور رییس اداره امور دانشجویی، معاونت مجمع ملی جوانان و رییس اداره عملیات امداد و نجات استان بجا آوردند و ملبس به کاور امداد و نجات شدند.

خبرنگار؛ مانی صیاد پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار