سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد:

ستاد اقامه نماز از آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران تقدیر کرد

تهران(پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در بین تمامی دستگاه‌های استان عنوان شایسته تقدیر ویژه ستاد اقامه نماز را کسب کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۷۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد
ستاد اقامه نماز از آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران  تقدیر کرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی گفت: در راستای ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در زمینه «توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز»، اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برای هشتمین سال پیاپی شایسته تقدیر ویژه قرار گرفت.

وی بیان کرد: ستاد اقامه نماز استان تهران با تشکیل هیئت ارزیابی برای بررسی عملکرد سال 1399 دستگاه‌های اجرایی اقدام به معرفی برترین‌ها در این حوزه کرد که اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از بین دستگاه‌های اجرایی استان، امسال نیز شایسته تقدیر ویژه این ستاد قرار گرفت.

این مقام مسئول با تقدیر از همت کارشناسان قرآن، عترت و نماز در سطح منطقه و استان خواستار برنامه‌ریزی‌های مدون جهت پیشبرد اهداف در گام دوم انقلاب در راستای تحقق برنامه‌های آموزشی و پژوهشی، فرهنگی و تبلیغی، مدیریتی و تمهیدی ستاد اقامه نماز بر اساس بومی‌سازی در سطح استان و منطقه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار