تحول‌خواهی با عملیات جهادی امکان پذیر است

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل گفت هر گونه تحول و تغییر موجب رشد، شکوفایی و توسعه می‌شود و این عمل جز با اقدامات جهادی، انقلابی و کار در میدان تحقق نمی‌یابد.

کد مطلب: ۱۲۲۷۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
تحول‌خواهی با عملیات جهادی امکان پذیر است

به گزارش استانداری اردبیل، سید حامد عاملی،استاندار اردبیل در نشست با اعضای قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: حضور جوانان در عرصه و اقدامات انقلابی آنها انگیزه فعالیت و هدف گذاری را در ما مضاعف کرده و خدمت گزاری بی منت را در مسوولین افزایش می دهد.

وی مهمترین هدف در خدمتگذاری را اخلاص و پاک دستی بر شمرد و افزود: مهمترین هدف و انگیزه افراد خدمت گذار داشتن خلوص نیت و سرشت انسانیت است و اخلاص و نیت پاک سبب به نتیجه رسیدن تلاش ها و هدف ها خواهد بود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: وقتی جوانان مخلص بدون کوچکترین تمنا پای کار در میدان هستند مسوولین باید با انگیزه و هدف راسخ برای رسیدن به نتیجه مطلوب تلاش کنند.

این مسوول ادامه داد: تلفیق کار جهادی و ساختار اداری در حوزه های فرهنگی و اجتماعی را با بهره گیری از امکانات موجود تا پایان سال مورد توجه قرار خواهیم داد و در صورت حصول نتیجه مثبت نسبت به توسعه سایر مسایل سعی خواهیم کرد.

عاملی اقدامات قرارگاه فرهنگی- اجتماعی حضرت فاطمه زهرا(س) را یک الگوی تمام عیار برای سایر نهادها دانست و افزود: امروز با شنیدن دیدگاه ها و گزارش کمیته های مختلف این قرارگاه برای آینده امیدوار شدم که این برنامه ها می تواند برای کشور یک الگوی عملیاتی باشد.

وی گفت: زحماتی که این جوانان در گذشته متقبل شده اند باید با برنامه ریزی های مدون و اهداف سازمانی به نتیجه مطلوب برسد.

رییس شورای برنامه ریزی و توسعه استان ادامه داد: باید در محلات کم برخوردار، روستاها، مدارس و حواشی شهرها تیم های عملیاتی از همین جوانان تشکیل شود و با استفاده از امکانات موجود سیستم اداری در کنار آن کار جهادی مسایل و مشکلات شناسایی شده بررسی و حل شوند.

استاندار اردبیل ادامه داد: در روستاهایی که از امکانات رفاهی کمتری برخوردارند با برنامه ریزی محرومیت زدایی را آغاز کنیم و هر آنچه که نیاز دارند احصا و در حد امکان در اختیار این زحمتکشان قرار دهیم.

عاملی خود را از متن جامعه و جوانان گام دوم انقلاب دانست و بیان کرد:بنده به عنوان بخشی از جامعه شانی جز خدمتگذاری به مردم ندارم و مدیون خون شهدایی هستیم که خون خود را برای عزت و شرف مردم و کشور نثار کردند.

در این نشست تعدادی از اعضای قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه زهرا(س) دیدگاه های خود را در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، تربیت و آموزش، حوزه خانواده و بانوان، علمی، حوزه گردشگری و ورزشی بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار