کارشناس مسئول آموزش متوسطه منطقه ۴:

مهارت افزائی مدیران جدید الانتصاب در کارگاه‌های توانمندسازی

تهران (پانا)- در راستای توانمندسازی مدیران جدیدالورود منطقه ۴؛ کارگاه توانمندسازی با هدف دستیابی به شایستگی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
مهارت افزائی مدیران  جدید الانتصاب  در کارگاه‌های توانمندسازی

مرضیه قنبری؛ کارشناس مسئول آموزش متوسطه با اشاره به اینکه توانمندسازی مدیران جدید جهت ایجاد بستر مناسب در مدارس امری مهم است، گفت: در جلسه مشترک با سه مقطع متوسطه اول و دوم، فنی حرفه ای وکاردانش کارگاه توانمندسازی مدیران جدید الاتصاب در محل تالار اندیشکده تحول واقع در آموزش و پرورش منطقه ۴ برگزار شد.

قنبری با اشاره به برگزاری کارگاه تبیین و توجیه برنامه های دوره اول متوسطه به مدیران جدید الانتصاب گفت: کارکنان زمانی می‌توانند به خوبی از عهده وظایف محوله برآ‎یند که از مهارت، دانش، توانایی و انگیزه لازم برخوردار باشند و اهداف سازمانی را به خوبی بشناسند.

قنبری درادامه با توجه به اینکه هر سیستمی برای رسیدن به هدف نهائی و غائی نیازمند تکامل، پیشرفت و توسعه اجزاء و نیروی انسانی آن است، گفت: که مدیران به عنوان بازوان و عناصر اصلی تربیت همه جانبه دانش آموزان در مدارس، لازم است با روش های نوین کاری خود آشنا شوند.

کارشناس مسول آموزش متوسطه منطقه ۴ با اشاره به دانش آموزان گفت: دانش آموز نیازمند برخورداری از مربیان با دانش است وبا برنامه ریزی مدون و مداوم به دنبال آن است که نیروهای انسانی خود را در رشته های مختلف شغلی با آموزش های تخصصی و نوین توانمند سازد.

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی مدیران امری مهم است، گفت: کارگاه آموزشی، از جمله ابزاری که می‌تواند در این زمینه به کمک مدیران بشتابد فرآیند توانمندسازی است.

قنبری به محتوای ارائه شده در این کارگاه با رویکرد ارتقای کیفی و کمی‌توان فرد آموزش گیرنده در زمینه‌های تخصصی گفت: اهداف دوره کارگاهی، مدیریت آموزشگاهی و تبیین بسته تعمیق یادگیری، الگوی تعالی، ناهار و نماز، برنامه ویژه مدرسه، ایران مهارت، جشنواره نوجوان خوارزمی ازجمله موضوعات مطرح شده در این کارگاه یک روزه عنوان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار