مدیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان:

اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با ستاد اقامه نماز تعامل بسیار خوبی دارد

اصفهان ( پانا) - حجت الاسلام رنجبر گفت: وضعیت اقامه نماز در مدارس استان بسیار خوب است و تلاش های آموزش و پرورش استان اصفهان در سال های اخیر باعث شده تا در ارزیابی بین دستگاه‌های استان رتبه های برتر را کسب کند و حتی در اجلاس سراسری اقامه نماز نیز مورد تقدیر و تشویق واقع شدند.

کد مطلب: ۱۲۱۸۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با ستاد اقامه نماز تعامل بسیار خوبی دارد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، حجت الاسلام رنجبر مدیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان در آیین اقامه نماز جماعت مدارس آموزش و پرورش استان ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: از همه فرهنگیان، مدیرکل و معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان که با ستاد اقامه نماز تعامل بسیار خوبی دارند تشکر می‌کنم، وضعیت اقامه نماز در مدارس استان بسیار خوب است و تلاش آموزش و پرورش استان اصفهان در سال های اخیر باعث شده تا در ارزیابی بین دستگاه‌های استان رتبه های برتر را کسب کند و حتی در اجلاس سراسری اقامه نماز نیز مورد تقدیر و تشویق واقع شوند.

وی افزود زحمات معلمین، دانش‌آموزان و مسئولین آموزش و پرورش نشان می‌دهد که اعتقاد و باور به نماز در فرهنگیان وجود دارد.

حجت الاسلام رنجبر خاطر نشان کرد: برای پرواز دوباره دانش ، تقوا و تهذیب احتیاج است که بال تقوا و تهذیب از راه نماز میگذرد. راحت ترین راه برای رسیدن به یک زندگی آرام نماز است و دانش آموزان بدانند که خداوند در قرآن می فرماید اگر از نماز مراقبت کنیم نماز نیز از ما در برابر منکرات محافظت خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار