مراسم اختتامیه مسابقات فرهنگی، تربیتی منطقه ۱۷ برگزار شد

تهران(پانا)- مهدی نیکبخت؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه۱۷، در مراسم اختتامیه مسابقات فرهنگی، تربیتی، تربیت تمام ساحتی بر اساس سند تحول را کار تخصصی مربیان پرورشی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۳۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
مراسم اختتامیه مسابقات فرهنگی، تربیتی منطقه ۱۷ برگزار شد

مراسم اختتامیه مسابقات فرهنگی، تربیتی(سی و نهمین دوره مسابقات و جشنواره فردا، بیست‌و‌یکمین دوره پرسش مهر، جشنواره نوجوان سالم، تجارب برتر تربیتی و مشاوره و معلمان هنرمند) امروز به صورت مجازی و حضوری(با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تعداد محدود)، در منطقه ۱۷، دارالشهدای تهران برگزار شد.
در این مراسم، عباس باستانی؛ مدیرسازمان دانش آموزی شهر تهران، مهدی نیکبخت؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷، طاهره پورمحمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه، حسن تسلیمی؛ فرمانده سازمان بسیج دانش آموزی، رضابخش فخیمی؛ کارشناس مسئول حراست، اعضای شورای تربیتی منطقه، تعدادی از فرهنگیان و دانش آموزان برگزیده کشوری و نمایندگان مدیران و معاونین پرورشی به صورت حضوری شرکت داشتند و سایر مخاطبین از طریق فضای مجازی در بستر شاد در این مراسم حاضر بودند.
در مراسم اختتامیه که به همت کارشناسی های فرهنگی هنری و مشاوه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزار شد. از بیش از 300 دانش آموز و حدود 20 نفر از فرهنگیان برگزیده در مسابقات تجلیل به عمل آمد.
مهدی نیکبخت به پاس قدردانی از زحمات تمام عوامل موثر در توسعه فرهنگ و هنر در بین فرهنگیان و دانش آموزان و پرورش نوجوانان آینده ساز میهن اسلامی در رابطه با اهمیت این مهم گفت: تلاش های مستمر دانش آموزان، همکاران و اولیا زمینه ساز پرورش استعدادهای آنها شده است و آثار موفقیت های پرورشی در آینده مشخص می شود و دانش آموزانی که آغازگر فعالیت های پرورشی در مدرسه بوده اند به یقین در آینده با کسب موفقیت های بیشتر، تبدیل به چهره های ماندگار ملی و یا بین المللی خواهند شد.
نیکبخت در ادامه ضمن تقدیر و تشکر معلمین و مربیان پرورشی جهت ایجاد نظام جامع آموزشی شبانه روزی در دوران کرونا، بیان کرد: همکاران پرورشی به عنوان مشوق های دانش آموزان، عناصر کلیدی در نقش تربیتی آنها ایجاد می کنند و مهم ترین رسالت مربیان پرورشی رصد فعالیت ها و هدایت دانش آموزان در مسیر توانمندی ها و استعدادهایشان است تا در آینده افراد موفق به جامعه تحویل دهند. قرار گرفتن تعهد در کنار تخصص و پرورش این دو شاخصه در کنار هم و همچنین ایجاد تربیت تمام ساحتی بر اساس سند تحول، به عنوان کار تخصصی مربیان پرورشی است.
طاهره پورمحمود؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه نیز در این مراسم ضمن قدردانی از عوامل برگزاری مسابقات در مدارس و اداره به مشکلات برگزاری مسابقات در فضای مجازی اشاره کرد و گزارش مبسوطی از روند برگزاری این مسابقات ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار