رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خبر داد:

سنجش سلامت 26 هزار و 361 نوآموز بدو ورود به دبستان در گیلان

رشت (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان گیلان خبر داد اولیاء ۲۹ هزار و ۳۴۱ نوآموز برای سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی فرزندشان نوبت گرفته اند که از این تعداد ۲۶ هزار و ۳۶۱ نفر سنجش شدند و بقیه نیز به نوبت، ارزیابی می شوند.

کد مطلب: ۱۲۱۲۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
سنجش سلامت 26 هزار و 361 نوآموز بدو ورود به دبستان در گیلان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، رقیه کریمی با اشاره به ضرورت مراجعه هر سریع تر خانواده ها برای نام نویسی و انجام سنجش سلامت نوآموزان اظهار کرد: نوبت گیری سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و اعلام زمان و مکان برای سنجش به اولیاء نوآموز بر عهده مدیران مدارس است.

وی با تشریح برخی نتایج سنجش نوآموزان به پایه اول خاطرنشان کرد: از مجموع نوآموزان تحت پوشش طرح سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی در گیلان، ۲۱ هزار و ۱۰۴ نفر بدون مشکل به مدارس عادی معرفی شده و پنج هزار و ۲۵۷ نفر به دلیل مشکلات بینایی، شنوایی، هوش و جسمی و حرکتی به بخش تخصصی ارجاع داده شدند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی گیلان با اشاره به فعالیت ۲۷ پایگاه اولیه سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان از پنجم تیرماه امسال اضافه کرد: هم اکنون سنجش نوآموزان در بیشتر پایگاه ها به پایان رسیده و چهار پایگاه در رشت و تالش، لنگرود و لاهیجان فعال است.

کریمی درباره زمان سنجش سلامت پیش دبستانی ها نیز اظهار کرد: طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی پیش دبستانی ها نیز از اول مهر آغاز خواهد شد و تا پایان آبان ماه به مدت دو ماه ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار