خبرنگاران لحظات نابودشدنی و زوال یافتنی را تثبیت و ابدی می‌کنند

تهران (پانا) - محمد احمدی؛ فعال فرهنگی و محتوا ساز شبکه امید صدا و سیما معتقد است فردی که دست به قلم است، نماینده تمام اقشار و افراد جامعه خود در قسمت فرهنگی و به خصوص اجتماعی است.

کد مطلب: ۱۲۰۶۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران لحظات نابودشدنی و زوال یافتنی را تثبیت و ابدی می‌کنند

محمد احمدی؛ در گفت و گو با پانا گفت: «من از سال ۹۸ شروع به فعالیت در زمینه های مختلف کردم. یکی از این فعالیت هایی که در اولویت برایم قرار داشت، فعالیت در روزنامه تهران به عنوان یادداشت نویس بود.»

احمدی ادامه داد: «عشق به قلم و نویسندگی در من از همان زنگ انشاهای مدارس شروع شد. در پایه ششم، معلم انشا مرا تشویق به نوشتن کرد و انگیزه ام در این راه دوچندان شد. به واسطه حمایت های خانواده و اطرافیان، توانستم دو سال پیش، به صورت تخصصی به حوزه روزنامه نگاری ورود کنم.»

وی گفت: «در این دو سال که وارد فضای ژورنالیستی و رسانه ای شدم، با افکار و دیدگاه های مختلفی رو به رو شدم. نکات بسیار در این معاشرت ها بدست آوردم که یکی از این تجربیات، سفری بود که به شهر زلزله زده پل دختر داشتم. در این سفر و در طی تهیه گزارشی فهمیدم که فردی که دست به قلم است، نماینده تمام اقشار و افراد جامعه خود در قسمت فرهنگی و به خصوص اجتماعی است.»

احمدی در پایان با تکرار سخن مقام معظم رهبری (ره) گفت: «خبرنگاران، لحظات نابود شدنی و زوال یافتنی را تثبیت و ابدی می کنند.»

*خبرنگار دانش آموزان پانا؛ فاطمه پیری لرد، مبینا سبزه علی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار