درخشش دانش‌آموزان اردبیلی در بخش پژوهشی مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش

(پانا) - مرحله کشوری مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش‌آموزان سراسر کشور در بخش پژوهشی نیز همچون بخش آوایی با درخشش دانش‌آموزان اردبیلی به پایان رسید.

کد مطلب: ۱۲۰۶۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموزان اردبیلی در بخش پژوهشی مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، سید غلامحسن خلیلی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه پس از برگزاری بخش آوایی مسابقات قرآن، عترت و نماز، مرحله نهایی بخش پژوهشی نیز پی گیری و اجرا شد و خوشبختانه تعداد ۴ نفر از دانش آموزان منتخب استان عملکرد موفقیت آمیزی داشته و حائز رتبه های برتر در بخش پژوهشی شدند.

وحید سید هاشمی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل نیز اضافه کرد: در بخش پژوهشی نیز همچون بخش آوایی که در دو مرحله (مقدماتی و نهایی) و به صورت غیرحضوری برگزار شد، ۴ نفر دانش آموز منتخب استان از بین ۱۱ نفردانش آموز برگزیده دور مقدماتی حائز رتبه برتر کشوری شدند.

گفتنی است که مرحله کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز به میزبانی ادارات کل آموزش و پرورش استانهای خراسان رضوی و سمنان برگزار شد.

نتایج و اسامی دانش آموزان حائز رتبه‌ های اول تا پنجم سی و نهمین دوره مسابقات پژوهشی قرآن عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور

۱ . رشته احکام دوازدهم رضا نور محمدی رتبه اول

۲ .رشته انشای نماز دهم علیرضا خلیلی رتبه دوم

۳ ۰ رشته صحیفه سجادیه دهم برهان شاهبازی رتبه سوم

۴ ۰ رشته تفسیر قرآن دوازدهم محسن اسداللهی رتبه چهارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار