آموزش و پرورش زیربنایی ترین بستر برای آموزش‌های زیست‌محیطی است

ارومیه(پانا)- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت آموزش و پرورش زیربنایی ترین بستر برای آموزش‌های زیست‌محیطی و صیانت از محیط‌زیست است.

کد مطلب: ۱۲۰۵۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش زیربنایی ترین بستر برای آموزش‌های زیست‌محیطی است

بابک حشمت روز شنبه در نشست مشترک معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با تسهیلگران و تشکلهای زیست محیطی استان که در راستای توانمندسازی دبیران انسان و محیط زیست مناطق ۲۴ گانه استان برگزار شد، افزود: آموزش‌های مجازی دبیران در راستای رعایت پروتکلهای بهداشتی یک ضرورت است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: بستر شاد فضای مطلوبی برای دسترسی به معلمان و ارائه آموزش‌های ضمن خدمت است.

وی با بیان اینکه در برگزاری این دوره های آموزشی باید امکانات و دسترسی آسان معلمان و دبیران مورد توجه باشد افزود: محتواهای به روز و مطالب غنی مرتبط با نیازهای زیست محیطی استان دراین مباحث آموزشی گنجانده شود.

حشمت با اشاره به اینکه فرهنگ اسلامی، طبیعت را گهواره و زمینه ساز پرورش و کمال انسان می داند اضافه کرد: فرهنگ اسلامی با هر کس که به این عامل، آسیب و زیان رساند و آن را برای رشد بشر ناامن سازد، مقابله می کند و آموزش و پرورش بهترین بستر برای فرهنگ سازی در زمینه حفاظت از محیط زیست است.

حشمت با تاکید بر اینکه آموزش‌های مربوطه به معلمان و دبیران باید مبتنی بر محتوای کتب درسی باشد، اضافه کرد: اهداف کلی و جزئی لازم است در تدوین مطالب مورد توجه جدی باشد.

وی بیان کرد: گروه ویژه معلمان و دبیران محترم درس انسان و محیط زیست نیز به همت اداره فن آوری استان تشکیل شده است و با همکاری اداره تکنولوژی‌های آموزشی اداره کل در این گروه عضو و برای طی دوره معرفی می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار